Trolle36 3 Skrevet 8. Marts, 2015 Hej er der nogle der har være forbi dette sted. http://side6.dk/resultatside/?q=4024 For jeg kan ikke finde noget på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trolle36 3 Skrevet 16. Marts, 2015 Er der slet ikke nogle der har været der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trolle36 3 Skrevet 3. Maj, 2015 Er der ikke nogle der har lidt mere info om kvinden her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 3. Maj, 2015 jeg har besøgt hende engang!egentlig ok! ikke en slank fotomodel! gode priser og bryster måske lidt for påtaget/højrøstet når man talte med hende til min smag! stedet er bestemt ikke noget at råbe hurra for! rimelig rodet og slidt!alt i alt havde jeg et ok besøg hos hende! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trolle36 3 Skrevet 3. Maj, 2015 OK og tak. Kan du huske priserne? Hører da også for andre hvis de har været der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 3. Maj, 2015 ikke lige dem alle sammen der var mange kombinationer! tror jeg gav 600kr for fransk/dansk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg