Hop til indhold

Søndergade odense

Featured Replies

Skrevet

Hej

Er der nogen der har været ved thai massage i Søndergade og på vesterbro (ikke nr. 32) i Odense

Er der mulighed for ekstra god behandling disse steder

Skrevet
  • Author

Nå,,, når ikke andre vil, måtte jeg selv udsætte min krob for thai massage , jeg tog ind til Bencha thai massage på vesterbro, der er en meget meget sød lille thai pige, der giver massage. Jeg smed al kluns, også underbuks, og det var faktisk hvad hun regnede med, der blev lagt lille klæde over bagdelen, og massagen gik i gang, hun spredte selv mine ben mere, så hun kunne komme til inderlår, og skal love for at også ballerne blev massaeret rigtigt, det var en massage til 10/10 og der var intet tegn på at hun ville ta banditten, hun var dælme tæt på mange gange, men ren prof, uden om. Hun er bare god til massage, og ikke andet, men en fornøjelse at få massage uden underbukser, så der ikke er stof imellem. Da hun var færdig, spurgte jeg om der var chance for lidt ekstra, og det sagde hun, at det gjorde hun ikke. Jeg kom af med 300,- for en time, der var tilbud. Ikke sidste gang jeg kommer der.

• 1 month later...
Skrevet
  • Author

Så fik jeg besøgt Søndergade i dag, og såmen, så var massøsen hende fra Nyborg på pletten der. Hun kunne huske mig fra Nyborg, så jeg fik en fantastisk god massage, god tid, og hyggelig snak, kaffe og kage blev severet til mig, og vi fik hyggesnakket. Det var bare en rigtig god massage uden hd/bd eller andet . Vil så lige sige at Søndergade slet ikke er bygget til med end kun massage.

skal lige sige, at massagen meget tit var utrolig tæt på de ædle dele, dejligt frækt,

Redigeret af giganten

• 4 weeks later...
Skrevet
  • Author

En lille ændring: jeg skrev at hun kom fra Nyborg, det gør hun ikke. Hun hjælper til i Søndergade og har ikke noget med nyborg at gøre. Jeg var på besøg idag i Søndergade og fik massage af hende der har det, og det er massage til 10af10, super lækkert, ingen ekstra af nogen art, spurgte hende bagefter, og hun henviste gerne til de stder hvor man ku få det. Skal man have massage  af god kvali. Så ta i Søndergade. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.