Hop til indhold

Buttet pige Midtjylland

Featured Replies

Skrevet

Hvem har nogle forslag hvis man søger efter en buttet pige ?

Skrevet
  • Author

Har besøgt dem begge flere gange, er der ikke kommet nogle nye ;-)

Skrevet

Altså, jeg kan da godt spise nogle flere snøfler, hvis det er ;)

Der skal vist RIGTIG mange til :P

Men hvis det projekt skal lykkes, så er det nok meget godt med gåture i laaaaaangsomt tempo :D

Skrevet

Har besøgt dem begge flere gange, er der ikke kommet nogle nye :wink:

Hov, har du ikke glemt at delagtigøre os om dit besøg hos Bløde læber? Fortæl fortæl.

Altså, jeg kan da godt spise nogle flere snøfler, hvis det er ;)

Du er da vist en mager spejderdreng, som er faret vild både angående geografi og volume.

Skrevet

Du er da vist en mager spejderdreng, som er faret vild både angående geografi og volume.

Hehe, jeg kommer faktisk til Vestjylland med jævne mellemrum. Spejderdreng ja, men sig bare til hvis jeg skal bestille en palle snøfler og gå i gang ;)

Kys fra Liv

Skrevet

Hehe, jeg kommer faktisk til Vestjylland med jævne mellemrum. Spejderdreng ja, men sig bare til hvis jeg skal bestille en palle snøfler og gå i gang ;)

Kys fra Liv

Jamen så må vi jo se at få lidt sul på Liv, så du snart kan reklamere med nogle kødfulde bryster, bredere hofter og alle de andre jyske herligheder.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.