Hop til indhold

Recommended Posts

Fra Ekstra Bladet:

VIBORG/ RANDERS/ FOULUM
Thaimassage. Body to body. Døgnåbent. Hobro Landevej.

5263 0486

Er der nogen der kan berette noget - pigen - alder - udseende - pris???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Var forbi der for 2 dage siden, da jeg så der tilbydes B2B hvilket jeg aldrig havde prøvet.  Men parkering diskret (3/10), stedet var lidt misvisendes, der er lavet en dør i enden af huset, der står ingen ting på. og det viste sig at dørklokken ikke virkede, (batteri død).. men jeg gik om det "næste" dør, der kom ikke nogen. så lidt efter stod der en og sagde god dag med en sød og rar stemme, en lille thaipige som talte 90% dansk. hun var venlig en lille smugle godt i stand, ikke tyk men nok.. hun viste mig ind og vi snakkede lidt frem og tilbage, tilbuddet jeg havde set var B2B 30min for 800. og det tog jeg, der var flere muligheder.

Men massagen var ikke som jeg forstår B2b skulle være, det var alm. massage, som hun endelig var ok til (6/10).. men ikke som jeg forventede (4/10).. og efter jeg fik vendt mig om, gik der ikke lang tid inden hun tog sig af banditten og hun fik den i god brugbar tilstand, hun havde taget tøjet af og jeg varmede hende op. og vi begyndte det var sgu godt (7/10).. hun var sød høflig og tog ikke tiden så nøje.. men måske fordi det var lidt sent på aftenen.. om jeg kommer der igen, nok ikke men mest fordi jeg skulle køre knap 40km for det, og det var ikke specielt som jeg havde håbet b2b ville være (4/10)...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi der for 2 dage siden, da jeg så der tilbydes B2B hvilket jeg aldrig havde prøvet.  Men parkering diskret (3/10), stedet var lidt misvisendes, der er lavet en dør i enden af huset, der står ingen ting på. og det viste sig at dørklokken ikke virkede, (batteri død).. men jeg gik om det "næste" dør, der kom ikke nogen. så lidt efter stod der en og sagde god dag med en sød og rar stemme, en lille thaipige som talte 90% dansk. hun var venlig en lille smugle godt i stand, ikke tyk men nok.. hun viste mig ind og vi snakkede lidt frem og tilbage, tilbuddet jeg havde set var B2B 30min for 800. og det tog jeg, der var flere muligheder.

Men massagen var ikke som jeg forstår B2b skulle være, det var alm. massage, som hun endelig var ok til (6/10).. men ikke som jeg forventede (4/10).. og efter jeg fik vendt mig om, gik der ikke lang tid inden hun tog sig af banditten og hun fik den i god brugbar tilstand, hun havde taget tøjet af og jeg varmede hende op. og vi begyndte det var sgu godt (7/10).. hun var sød høflig og tog ikke tiden så nøje.. men måske fordi det var lidt sent på aftenen.. om jeg kommer der igen, nok ikke men mest fordi jeg skulle køre knap 40km for det, og det var ikke specielt som jeg havde håbet b2b ville være (4/10)...

er det i lysthuset midt i byen (ca. ved godt foulum ikke er så stor)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

øøhhh, ved første øjekast liger det et ganske alm. hus på landet.. dog ret afslørende med "OPEN" skilte i vinduet som kan ses fra månen, men nu var jeg der også ca. kl. 22... og ja der er huse omkring inden for rimelig afstand, man kan godt komme der uden at få opmærksomhed vil jeg tro, jeg parkerede sådan set bare i deres indkørsel..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...