Hop til indhold

hermodsgade 3 ålborg

Featured Replies

Skrevet

nogle der ved hvad der sker på Hermodsgade 3 syndes der er meget eller noget lukke for tiden eller er det bare mig  der kommer

Skrevet

Det er helt lukket.

Skrevet

Øv... Er der snart ikke flere steder med danske piger ?

Skrevet

Det er helt lukket.

Ja, der står en container uden for med alt 'indmaden' fra villaen - inklusive diverse rekvisitter. 

Skrevet

I så fald må det være sket indenfor de seneste par uger. Jeg besøgte i hvert fald en GP på adressen for præcist 2 uger siden.

Skrevet
  • Author

der snart ikke flere steder nogle der ved hvor pigerne så er at finde silvia  blandt andet .. har besøgt et par gange

Skrevet

De har et privat sted fra nu af, nogle af pigerne fra hermodsgade.. Ikke alle..

Skrevet

Ja, så er endnu en epoke forbi. Jeg begyndte at komme i Gentlemens Club tilbage i 1997. Der har været rigtig mange gode oplevelser i den gamle grå villa. At gå ind i forgangen og trykke på dørklokken med forventninger til den kommende oplevelse. Ja, det har været super. Der har været mange dejlige piger: Maya, Isabel, Denise, Nana, Pernille,  Diana, Sofie, Shanni, Cela, Mille, Silke

Skrevet

PerZ hvor er det henne?

Skrevet

Det fortæller pigen dig hvis du har planer om at besøge hende.. Men kan sige så meget at det stadig er i vejgaard..

De annoncere rundt omkring, så det er bare med at holde øje..

Skrevet

Finder pt kun Silvia i Horsens og Syddanmark, mon hun har opgivet Nord og Midtjylland?

Skrevet

De har et privat sted fra nu af, nogle af pigerne fra hermodsgade.. Ikke alle..

De fleste af Hermodsgade-pigerne er fra København, men der er få, der er fra midt- og sydjylland. Det er vel muligt at de har skaffet et sted i Vejgaard, men helt ærligt synes jeg ikke, stedet har kunnet konkurrere. Det er bl.a. umuligt at få superfransk dér, og det er næsten et must i Aalborg. Jeg kender ikke andre steder, der ikke tilbyder det.

Ja, så er endnu en epoke forbi. Jeg begyndte at komme i Gentlemens Club tilbage i 1997. Der har været rigtig mange gode oplevelser i den gamle grå villa. At gå ind i forgangen og trykke på dørklokken med forventninger til den kommende oplevelse. Ja, det har været super. Der har været mange dejlige piger: Maya, Isabel, Denise, Nana, Pernille,  Diana, Sofie, Shanni, Cela, Mille, Silke

Så vidt jeg husker har stedet faktisk eksisteret helt tilbage i 1980'erne - og det har været drevet af den samme i alle de år, jeg er kommet der (det er sket, men med lange mellemrum).

Skrevet

var der sidste gang for 10 år siden. hvor jeg  fik den dårligste service til dato :-(

Skrevet

Nu er det jo ikke stedet, men pigen der giver den dårlige service.

Jeg selv har haft både gode og dårlige oplevelser på Hermodsgade, med klart flertal af de gode.

Og det er da en epoke der nu er slut. Jeg er kommet det i ca. 20 år og har mødt mange piger ( for mit vedkommende herskerinder ) på stedet til nogle gode leje i kælderen. En gang det måske bedste spankingrum i Jylland.

Skrevet

Ja nu er det sidste sted med piger i Aalborg nedlagt, husker med smil på læben tilbage på de gange jeg har besøgt pigerne i hermodsgade

Skrevet

Hva' snakker du om, Kapan - det er da ikke det sidste sted.

De har i øvrigt aldrig givet voldsom god service. Jeg husker kun ÉN god episode ud af 10+.

Skrevet

Jeg syntes at servicen har været god med masser af god sex i de to år jeg kom der

inden  det lukkede men nu kom jeg også ved den samme pige hver gang jeg var der.

Skrevet

Hvor er de amdre steder du taler om? Og dårlige oplevelser er man til dels selv ude om, husk at brug det øverste hovede og gå hvis der ikke er kemi.

Skrevet

Hvor er de amdre steder du taler om? Og dårlige oplevelser er man til dels selv ude om, husk at brug det øverste hovede og gå hvis der ikke er kemi.

What? Mht dårlige oplevelser Mener du, at man selv kan bestemme hvem der er på hvilket sted hvilken som helst dag? Eller at man selv kan styre hvem man har kemi med? Wow. Det vidste jeg ikke.

De andre steder behøver jeg ikke nævne; hvis du kender til Aalborg området, ved du hvor de er. Men det begynder at knibe med danske piger.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.