Hop til indhold

Skurvognen

Featured Replies

Skrevet

Jeg tror der er nogen, der har låst os ude af skurvognen :(

Skrevet
  • Author

Der er ingen som ka' åbn-dn

Skrevet

så kan man jo lige så godt gå i seng :D

Skrevet

haha så er det derfor den er tom - troede et øjeblik at alle var ude og knalde :D

Skrevet

hahahaha... "skurvognen" ??? I´m loving it - det er seriøst den mest præcise beskrivelse.. EVER!!!  :lol:

Jeg tænker at Bly er den syge lægte-hammer :D

Redigeret af Montezi

Skrevet

hahahaha... "skurvognen" ??? I´m loving it - det er seriøst den mest præcise beskrivelse.. EVER!!!  :lol:

Jeg kan nu bedre lide betegnelsen Bodegaen  :P

Redigeret af titman

Skrevet

Jeg kan nu bedre lide betegnelsen Bodegaen  :P

Det er helt okay - det er også sket en enkelt gang at jeg har tænkt at et af dine indlæg havde plads til forbedring ;)

Skrevet

Ja, eller den der hele tiden popper bajere op med øjenbrynene, medens hun råwer "Det sagde han sgu også i går!" :D

Skrevet

jeg sidder og brænder inde med en masse frække og beskidte ord som jeg ikke kan komme af med nu hvor chatten ikke virker :-P

Skrevet

jeg sidder og brænder inde med en masse frække og beskidte ord som jeg ikke kan komme af med nu hvor chatten ikke virker :-P

Du ringer bare til mig Emma. Ellera tager vi den på skype.

Skrevet

Hvaaaad? :o

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.