Hop til indhold
19517

Må en Gigolo være fed?

Recommended Posts

Hej med jer brødre og søstre. 

 

Jeg kom lige til at tænke på, at der jo findes nogle ret store piger til os mænd. Men jeg har et billede inde i hovedet af en Gigolo, som vist ikke rigtig stemmer over ens med virkeligheden. (Vildt trænet og noget nær en adonis) Så jeg tænker at denne her er til pigerne. 

 

Må en Gigolo være fed?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Må en Gigolo være fed?

 

Hvorfor ikke? Mange piger jo skrevet, at der er kunder til alle fordi vi alle har forskellige præferencer/prioriteter/ønsker bl.a. med hensyn til udseende/kemi osv., så det gælder vel begge veje.

 

Men selvfølgelig svært at skrive noget konkret når du ligefrem skriver 'Fed', så måske en god ide lige at afstemme forventningerne først for en sikkerheds skyld. :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har altid sagt, at der altid findes en pige til enhver mand. Så selv de, der føler sig som lidt "udenfor", vil have et publikum.

Jeg er overbevist om, at det modsatte også må være tilfældet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne godt forestille mig at kvinder er lidt mere selektive på udseendet. Der findes mig bekendt en del flere sider med "fat girls" end "Fat boys".

http://realfatgirls.net/

 

Men der er da forskellige preferencer. Nogle vil gerne have en muskuløs tatoveret fyr, andre en mere alm. spinkel fyr. 

 

Men ligefrem fed? Det ved jeg ikke. Men der er da vist nogen der godt kan lide en lidt bamset, hyggelig type. Hvis man ellers giver indtryk af at kunne røre sig osv.

 

Personligt kunne jeg kunne godt være interesseret i en pige, der tænder på spinkle ben og arme kombineret med en lille ølmave :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man læser anmeldelserne på EG af GP'er, så er de jo gerne delt op så de behandler flere områder som udseende, personlighed, hygiejne, præstation (evt. opdelt i flere kategorier), stedets indretning, adgangsforhold, pris, mm.

 

En ting synes jeg er et generelt fællestræk, nemlig at præstationen er det altafgørende og de andre forhold er med til at justere den endelige samlede bedømmelse om man så må sige.

 

Så hvis den adipøse loverboy kan levere varen, som fruen har købt, så vil han nok til den rette pris kunne få en virksomhed ud af det. Men er der ikke sammenhæng mellem pris, præstation, udseende, personlighed, hygiejne osv, så går det nok ikke. I virkeligheden som inden for al anden handel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må en Gigolo være fed?

jeg er personligt for visuelt orienteret til at jeg ville vælge en overvægtig gigolo hvis jeg skulle få behovet...

men en af mine veninder går udelukkende efter de chubby typer - så jeg tror da markedet ville være der hvis fordelingen mellem udbud og efterspørgsel i øvrigt balancerede

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@Jasmin: Øv ... Gad ellers godt. Men cool nok du er ærlig omkring det. Så er der jo ingen grund til at bruge mere tid på det.

Redigeret af Oplevelsesrejsende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...