Hop til indhold
JohnPop

Ordnede forhold i branchen. Hvem skal jeg skrive til?

Recommended Posts

Hvilke politikere i folketinget, helst DF, skal man kontakte hvis man gerne vil komme med forslag ift prostitutions-branchen.

Jeg tænker på om der snart kommer forbedrede forhold, om politiet og myndighedernes rolle, om de udenlandske kvinder og den slags.

Feks om der kommer tvungne Kønssygdomstest for sælger, licens til at sælge, bedre kontrol osv osv. Ikke at jeg nærer det mindste håb, for dertil er de danske politikere uendeligt ligeglade med os som købere.

Men man kan jo altid drømme lidt, og bare få et svar fra en eller anden der lovgiver på området.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal nok ikke forvente noget seriøst fra populisterne i DF.

Nej og heller ikke fra dig :mrgreen:

Hold da fest der er meget støj herinde. Det er HELT VILDT.

Jeg forventer i gennemsnit 5-6 støj-indlæg pr gode indlæg, det tror jeg passer nogenlunde med hvad Eroguide er blevet til pt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nej og heller ikke fra dig :mrgreen:

Jeg forventer i gennemsnit 5-6 støj-indlæg pr gode indlæg, det tror jeg passer nogenlunde med hvad Eroguide er blevet til pt.

Så med de 35 indlæg har du skrevet, er der 6-7 gode indlæg og resten er støj, eller er du undtagelsen??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad gør du selv for at hæve niveauet?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så med de 35 indlæg har du skrevet, er der 6-7 gode indlæg og resten er støj, eller er du undtagelsen??

Forhold dig venligst til overskriften, i stedet for at afspore. Det er da ikke så svært er det?

Jeg gider ikke meta-debatter. Hehe. Det er et simpelt spørgsmål. Hvem taler min/vores sag ift sexkøbere, hvem kan man stole på interesserer sig for os.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Forhold dig venligst til overskriften, i stedet for at afspore. Det er da ikke så svært er det?

Hvorfor skal jeg, når du ikke selv gør det? Det er vel ikke så svært? Din bemærkning er da komplet irrelevant i forhold til din egen overskrift, men der gælder måske andre 'regler' for dig som åbenbart vil 'frelse' hele prostitutionsbranchen??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor skal jeg, når du ikke selv gør det? Det er vel ikke så svært? Din bemærkning er da komplet irrelevant i forhold til din egen overskrift, men der gælder måske andre 'regler' for dig som åbenbart vil 'frelse' hele prostitutionsbranchen??

Okay du røg på ignore, for ikke at forstå et vink med en vognstang. I øvrigt skal jeg nok lade være med at skrive ignore hver gang jeg ignorerer, da det i den grad er ligegyldig støj.

Ligesom "jeg lytter med" og one-liners og alt muligt andet internet-gejl.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Okay du røg på ignore, for ikke at forstå et vink med en vognstang.

Jeg tror, at vi her har et oplagt emne til vor næste moderator.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Okay du røg på ignore, for ikke at forstå et vink med en vognstang. I øvrigt skal jeg nok lade være med at skrive ignore hver gang jeg ignorerer, da det i den grad er ligegyldig støj.

Ligesom "jeg lytter med" og one-liners og alt muligt andet internet-gejl.

Det kan jeg sagtens leve med, og så er det jo den typiske reaktion fra folk, der har svært ved at få argumenter og virkelighed til at hænge sammen, eller som måske har 2 dagsordner.

Og jeg er enig med dig i, at der er meget ligegyldig støj på EG, bl.a. fra 'frelseren' JohnPop, som tidligere skrevet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvilke politikere i folketinget, helst DF, skal man kontakte hvis man gerne vil komme med forslag ift prostitutions-branchen.

Jeg tænker på om der snart kommer forbedrede forhold, om politiet og myndighedernes rolle, om de udenlandske kvinder og den slags.

Feks om der kommer tvungne Kønssygdomstest for sælger, licens til at sælge, bedre kontrol osv osv. Ikke at jeg nærer det mindste håb, for dertil er de danske politikere uendeligt ligeglade med os som købere.

Men man kan jo altid drømme lidt, og bare få et svar fra en eller anden der lovgiver på området.

Godt spørgsmål, Mr. Pop... Men hvorfor skal det helst være et Folketingsmedlem fra Dansk Folkeparti??

Umiddelbart ville man vel vælge et medlem fra et regeringsparti, tænker jeg.

I øvrigt tror jeg, at et hvert forslag, der bygger på 'kønshygiejne" og krav om test og registrering (heldigvis) er dødsdømt på forhånd.

De hører en anden tid til!

Jeg har tidligere nævnt, de hører tiden med "Offentlige Fruentimmere" til (1874-1906) og den forfærdelige stigmatisering og umyndiggørelse af kvinder, der kom ind under denne lov: "Lov om Foranstaltninger til at modarbejde den veneriske Smittes Udbredelse".

Der var i øvrigt hjemmel i loven til både tvangsvisitation og -indskrivelse til prostitution!

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...