Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Nogen der kender en thai i Østjylland, der tager den i det stramme hul?

Skrevet

Ja, det er der muligheder for at få i Vejle.

Skrevet
  • Author

Kan du nævne sted, pris, alder på pige osv. hvis du kender til noget. Jeg vil være dig meget taknemmelig :-)

Skrevet

Kan du nævne sted, pris, alder på pige osv. hvis du kender til noget. Jeg vil være dig meget taknemmelig :smile:

Jeg vil ikke nævne stedet her, men har været der flere gange og pris er 1300 for en time massage plus det sjove, pigens alder er svært vil tro omkring de 35 år og elles ret almindelig. Jeg har kun haft gode oplevelser hos hende.

Skrevet
  • Author

Jeg har sendt dig en besked. Håber, at du har tid til at besvare.

Skrevet
  • Author

Jeg vil ikke nævne stedet her, men har været der flere gange og pris er 1300 for en time massage plus det sjove, pigens alder er svært vil tro omkring de 35 år og elles ret almindelig. Jeg har kun haft gode oplevelser hos hende.

Gider du at sende en besked om info :-)?

Skrevet

Hej Sivert!

Det er underligt at ingen vil dele deres erfaringer med dig, men det vil jeg gerne.

Mine erfaringer er at du kan få Græsk ved Nam thai massage vardevej i vejle og du kan få det med den yngste ansatte ved Sunisah thai massage i Horsens, hende skal man dog besøge et par gange før hun er med på det.

Det er som sagt mine erfaringer og andre kan have andre.

Skrevet
  • Author

Hej Sivert!

Det er underligt at ingen vil dele deres erfaringer med dig, men det vil jeg gerne.

Mine erfaringer er at du kan få Græsk ved Nam thai massage vardevej i vejle og du kan få det med den yngste ansatte ved Sunisah thai massage i Horsens, hende skal man dog besøge et par gange før hun er med på det.

Det er som sagt mine erfaringer og andre kan have andre.

Tak for hjælpen :-)

Skrevet
  • Author

Den bruger, der hedder paafuglen har også været så venlig at hjælpe :-). Fedt med brugere, der lige giver en hånd. Jeg lover naturligvis en detaljeret anmeldelse. 

Skrevet

Det er vist heller ikke helt umuligt at få adgang til bagdøren på Vendersgade i Fredericia ;-)

Men som der også er en der nævner, det er ikke alle der tilbyder det første gang ... de fleste piger åbner lidt op for godteposen efterhånden som de kender en og får mere tillid til en - det være sig f.eks. at man kan få anal eller "blot" at man går fra tantekys til tungekys ... men lad for Buddhas skyld være med at plage hvis de er helt afvisende eller siger "næste gang". Det får du ikke noget godt ud af ...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.