Hop til indhold
Guest giantcock

Til sprøjteparty med Liv i Olaf Ryesgade...

Recommended Posts

Guest giantcock

Besøgte i dag denne lækkerbisken. Ringede for at booke tid kort efter åbningstid...

 

Der var tid, og kort efter stod jeg på det lille bordel i Olaf Ryesgade i hjertet af Odense. Havde booket Liv til at være i laklignende dress, og det ønske gik i opfyldelse, da hun kom ind af døren iklædt full body lak dress - eller i hvert fald noget, der ligner lak.

 

Liv er en moden lille lækker sag med flotte former og bryster. Da jeg var meget liderlig blev betalingen overført hurtigt via mobile pay, hvilket er befriende i stedet for at skulle jagte den nærmeste pengeautomat, hvor der altid er kø, man aldrig kan finde osv.

 

Liv er meget indlevende og kælende og forstår virkeligt at pirre og tirre en mand, så den opsparede ladning sperm bliver skudt ud med højt tryk på afslutningsvist.

 

Liv startede med at kæle for pikken, suttede den meget hårdt og godt, hvor efter den kom ind i varmen i Livs lille stramme mis. Resten er historie.

 

Liv får de varmeste anbefalinger her fra.

 

Eneste ankepunkt er at stedet ikke har bad, hvilket betyder at afvaskning foregår med vaskeklud m.v. i etagevask. Det er dog til at leve med alt taget i betragtning.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte i dag denne lækkerbisken. Ringede for at booke tid kort efter åbningstid...

 

Der var tid, og kort efter stod jeg på det lille bordel i Olaf Ryesgade i hjertet af Odense. Havde booket Liv til at være i laklignende dress, og det ønske gik i opfyldelse, da hun kom ind af døren iklædt full body lak dress - eller i hvert fald noget, der ligner lak.

 

Liv er en moden lille lækker sag med flotte former og bryster. Da jeg var meget liderlig blev betalingen overført hurtigt via mobile pay, hvilket er befriende i stedet for at skulle jagte den nærmeste pengeautomat, hvor der altid er kø, man aldrig kan finde osv.

 

Liv er meget indlevende og kælende og forstår virkeligt at pirre og tirre en mand, så den opsparede ladning sperm bliver skudt ud med højt tryk på afslutningsvist.

 

Liv startede med at kæle for pikken, suttede den meget hårdt og godt, hvor efter den kom ind i varmen i Livs lille stramme mis. Resten er historie.

 

Liv får de varmeste anbefalinger her fra.

 

Eneste ankepunkt er at stedet ikke har bad, hvilket betyder at afvaskning foregår med vaskeklud m.v. i etagevask. Det er dog til at leve med alt taget i betragtning.

 

Badet er på tegnebrættet så det kommer i dette år... Så kan vi nemlig også bade med vores gæster... Uhh det elsker jeg.

Fin dejlig anmeldelse af min kollega på Olaf Ryesgade 6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for de søde ord, Giantcock. Det var en fornøjelse at lege med dig ;)

Det lyder som jeg skal lave en aftale med denne dejlige Liv - Da jeg er VILD med det frække tøj især wetlook, lak o.lign

Liv, du har vel ikke nogle billeder af dig i lak ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FotoMand

Der er nogle fotos af denne smukke kvinde på hendes link, men desværre ikke med lakdress. Godt man har en god fantasi. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har sendt en besked til Slikkepot, fordi vi ikke må reklamere for os selv her. Det er naturligvis en privat besked, der ikke skal andre steder hen ;)

Det er en privat besked fra Liv til mig - Så naturligvis vil jeg ikke udlever den til andre.

Redigeret af Slikkepot

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...