Nille 6301 Skrevet 7. Marts, 2015 (edited) Inspireret af tråden om parfume... Nu er det forår og solen titter frem... det er igen blevet til solbrillersæson. Hvad har I piger og drenge af solbriller, form og mærke ? Del jeres stil og smag med mig Jeg har altid sværget til Ray Ban, jeg har dem i forskellige modeller, min første Ray Ban var den klassiske pilot model som Tom Cruise havde på i Top Gun så det blev til Wayfarer, osv. Min seneste Ray Ban er fra denne "Active-Lifestyle" serie, som passer fint til min aktive livstil: Mine næste solbriller investeringer bliver fra Tom Ford et par inspirationsbilleder på Tom Ford solbriller som denne eller denne God weekend Redigeret 7. Marts, 2015 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 7. Marts, 2015 Hæ! Var det ikke dig, der i en streng brokkede dig over, hvilke perifere tng folk dog kunne finde på at skrive om? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 7. Marts, 2015 Hæ! Var det ikke dig, der i en streng brokkede dig over, hvilke perifere tng folk dog kunne finde på at skrive om? Nu er denne streng oprettet under hyggesnak... solbriller er et ret aktuelt emne nu hvor solen får mere magt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 7. Marts, 2015 Nu er denne streng oprettet under hyggesnak... solbriller er et ret aktuelt emne nu hvor solen får mere magt. Så er det nok mere relevant at diskutere hudbeskyttelsesmidler. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 7. Marts, 2015 (edited) Så er det nok mere relevant at diskutere hudbeskyttelsesmidler. Hvilken solcream bruger du/folk ? jeg bruger den som hedder invisible fra Nivea haha Redigeret 7. Marts, 2015 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 7. Marts, 2015 Hvilken solcream bruger du/folk ? jeg bruger den som hedder invisible fra Nivea haha Jeg bruger en fra Materialisten, som helt blokerer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 7. Marts, 2015 Jeg bruger en fra Materialisten, som helt blokerer. blokerer den også for tåberne fra EG haha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Marts, 2015 Nåhmen, jeg kan bedst lide at kunne se hans øjne, så ingen solbriller! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 7. Marts, 2015 Nåhmen, jeg kan bedst lide at kunne se hans øjne, så ingen solbriller! Det kan du bagefter når I knalder, jeg knalder ikke med solbriller på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 7. Marts, 2015 Jeg tror at mine er udgået men det er lidt ala. dem her, bare med et mørkere stel. Kunne dog godt tænke mig nogle andre... har kig på Oakley. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elsker Piger 187 Skrevet 7. Marts, 2015 (edited) I mange år, var jeg helt vil med den slags solbriller Don Johnson rendte rundt med i Miami Vice. Men det var nok mere fordi han var mit store idol dengang. Nu om dage foretrækker jeg denne slags. Redigeret 7. Marts, 2015 af Elsker Piger 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 7. Marts, 2015 Hehe, jeg er med dig på Ray Ban og Tom Ford solbrillerne, Nille. Lige præcis to par har jeg... I de mærker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 7. Marts, 2015 (edited) Hehe, jeg er med dig på Ray Ban og Tom Ford solbrillerne, Nille. Lige præcis to par har jeg... I de mærker. Nik, din Tom Ford solbrille er lækker Redigeret 7. Marts, 2015 af Nille 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Polar Skrevet 7. Marts, 2015 Hehe, jeg er med dig på Ray Ban og Tom Ford solbrillerne, Nille. Lige præcis to par har jeg... I de mærker. Nå Nikita. Hvor har du så gjort af de fine grønlige, som jeg har taget dig i at køre med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Marts, 2015 Nå Nikita. Hvor har du så gjort af de fine grønlige, som jeg har taget dig i at køre med? Stalker du hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Polar Skrevet 7. Marts, 2015 Stalker du hende? Nej -nej! Overhovedet ikke. De solbriller var bare så "anderledes", at de er svære at glemme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 7. Marts, 2015 Nå Nikita. Hvor har du så gjort af de fine grønlige, som jeg har taget dig i at køre med? Haha, det skal jeg høre for til mine dages ende, hvar?! Det var de ultragrimme reservebriller, der kun lå i bilen i det tilfælde, at jeg skulle glemme et par, og den så står på vintersol lige ind i skallen! De er høvlet ud nu... ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 7. Marts, 2015 (edited) Ved ikke hvorfor jeg kom til at tænke på the green hornet:-D Redigeret 7. Marts, 2015 af DETH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 7. Marts, 2015 Ved ikke hvorfor jeg kom til at tænke på the green hornet:-D Helt galt! De var det, man kalder turkise... Lidt i stil med dem her - bare med endnu større glas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 7. Marts, 2015 Helt galt! De var det, man kalder turkise... Lidt i stil med dem her - bare med endnu større glas Haha de ligner en børnebrille. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 7. Marts, 2015 Haha de ligner en børnebrille. I know! :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 7. Marts, 2015 Helt galt! De var det, man kalder turkise... Lidt i stil med dem her - bare med endnu større glas Ha! Du er afsløret som the Green hornet, mangler bare at finde ud af hvem der er inden i Kato ;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 7. Marts, 2015 Helt galt! De var det, man kalder turkise... Lidt i stil med dem her - bare med endnu større glas Den slags er sgu da moderne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 7. Marts, 2015 Den slags er sgu da moderne Oh well... Det gør dem altså ikke kønnere :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg