Hop til indhold

Anna hos Aroma

Featured Replies

Skrevet

Kære knaldebrødre

I dag fik jeg et uventet "frikvarter" i dagens opgaver og besluttede mig for at besøge Aroma på Ringgaden i Aarhus. Yderligere oplysninger om sted og telefonnummer finder du på thailisten vest. Har tidligere besøgt stedet og fået massage m.v. af den skønne Gif. Der er andre tråde her på EG om hende. Jeg ringede og spurgte, om der var kommet erstatning for Gif, eller om det var "mutter" selv, som stod for herlighederne. Der var skam kommet en helt ny erstatning fra Thailand i sidste uge. Efter det oplyste skulle det være en flot pige på 25 år. Det skulle testes ;)

Aftalte at komme forbi og vel ankommen i kælderlokalerne, blev jeg vist ind i det bagerste rum. Det er sådan lidt huleagtigt, men egentlig meget hyggeligt. Da jeg lige trådte ind i forretningen, kunne jeg kun se de to, som plejer at være der og som taler dansk. Jeg blev spurgt om det var mig, som havde bestilt tid. Det bekræftede jeg og blev vist ind i hulen af et par storsmilende thaikvinder. Jeg tolkede smilene, som om der var noget godt i vente - og jeg kan roligt sige, at jeg blev ikke skuffet.

I selve massagerummet var den nye pige. I min optik, kunne hun snildt matche Gif i forhold til udseende - det var sgu en flot kvinde at se på. Af med klunset og op på briksen, som faktisk ikke er en briks, men en springmadras i passende arbejdshøjde og dejlig blød at ligge på. Jeg fik at vide, at hun ikke talte dansk, men dog lidt engelsk og så var det i gang med massagen af nakke og ryg. Hun masserede overraskende godt af en så ung pige at være. Hun virkede genert og talte nærmest hviskende, men hun var utrolig sød og charmerende. Jeg fik at vide, at hun hedder Anna og lige var kommet fra Thailand og skulle blive i tre måneder. Den sædvanlige historie med turistvisum o.s.v. Efter at have masseret overkroppen, fik benene en tur. I guder, hvor var hun god til at massere benene - jeg har aldrig fået så god en massage, hvor man nærmest blev krøllet helt sammen og fik strukket og masseret alle musklerne. Vildt, hvordan hun brugte hele sin krop på denne form for massage. Så kom turen til den anden side. Under massagen af ryg og ben, havde hun været i nogle positioner, hvor jeg simpelthen ikke kunne lade hendes lækre krop være og havde allerede der signaleret, at jeg gerne ville have mere end massagen. Men liggende på ryggen, fik benene endnu en tur på forsiden - igen en vanvittig god massage. Det uundgåelige spørgsmål kom så endelig. Ja tak, jeg ville gerne gå hele vejen med denne skønhed. Hun skulle lige ud og gøre sig klar og hente noget gummi, så var hun straks tilbage. Jeg klædte hende langsomt af, hvilket hun så ud til at kunne lide. Hun virkede ikke længere som en af de massagepiger, vi alle så ofte har besøgt - næ, hun ville gerne kysse og det hele. Lækre tungekys og en helt igennem GFE oplevelse. Så lagde hun sig på briksen og gjorde plads til mig ved siden af, hvor vi lå og kælede - herligt, og godt at det ikke var en massagebriks, men en bred springmadras. Tja, efter at have ligget der og gejlet hinanden op, så var det tid til lidt mere nærkontakt. Der blev givet både HJ og BJ uden kondom (dog med meldingen om, at jeg ikke skulle komme i munden på hende). Jeg fik stønnet okay, bare hun ikke stoppede sit gode arbejde med munden. Herefter lidt missionær og forskellige andre stillinger. Til sidst bad jeg hende lægge sig oven på mig i en 69'er og sutte mig færdig. Man må sige, at Anna er en særdeles værdig afløser for Gif :cool:  Kommer jeg igen på besøg hos Aroma og Anna? Ja, bestemt - de næste 3 måneder, skal nydes med besøg hos Anna. Om Anna kan i øvrigt siges, at hun nok er en anelse højere end Thaier generelt er, men velproportioneret med lækre C-skålsbryster og en ikke helt barberet mis, men fint veltrimmet og så har hun en dejlig fast krop og jordens lækreste smil.

Så sende, det er med at komme afsted og prøve denne nye forlystelse i det østjyske :mrgreen:  Prisniveauet er som det plejer at være - en tusse for hele festen :cool:

Hilsen

Huaa Laan

Skrevet

Kære knaldebrødre

I dag fik jeg et uventet "frikvarter" i dagens opgaver og besluttede mig for at besøge Aroma på Ringgaden i Aarhus. Yderligere oplysninger om sted og telefonnummer finder du på thailisten vest. Har tidligere besøgt stedet og fået massage m.v. af den skønne Gif. Der er andre tråde her på EG om hende. Jeg ringede og spurgte, om der var kommet erstatning for Gif, eller om det var "mutter" selv, som stod for herlighederne. Der var skam kommet en helt ny erstatning fra Thailand i sidste uge. Efter det oplyste skulle det være en flot pige på 25 år. Det skulle testes ;)

Aftalte at komme forbi og vel ankommen i kælderlokalerne, blev jeg vist ind i det bagerste rum. Det er sådan lidt huleagtigt, men egentlig meget hyggeligt. Da jeg lige trådte ind i forretningen, kunne jeg kun se de to, som plejer at være der og som taler dansk. Jeg blev spurgt om det var mig, som havde bestilt tid. Det bekræftede jeg og blev vist ind i hulen af et par storsmilende thaikvinder. Jeg tolkede smilene, som om der var noget godt i vente - og jeg kan roligt sige, at jeg blev ikke skuffet.

I selve massagerummet var den nye pige. I min optik, kunne hun snildt matche Gif i forhold til udseende - det var sgu en flot kvinde at se på. Af med klunset og op på briksen, som faktisk ikke er en briks, men en springmadras i passende arbejdshøjde og dejlig blød at ligge på. Jeg fik at vide, at hun ikke talte dansk, men dog lidt engelsk og så var det i gang med massagen af nakke og ryg. Hun masserede overraskende godt af en så ung pige at være. Hun virkede genert og talte nærmest hviskende, men hun var utrolig sød og charmerende. Jeg fik at vide, at hun hedder Anna og lige var kommet fra Thailand og skulle blive i tre måneder. Den sædvanlige historie med turistvisum o.s.v. Efter at have masseret overkroppen, fik benene en tur. I guder, hvor var hun god til at massere benene - jeg har aldrig fået så god en massage, hvor man nærmest blev krøllet helt sammen og fik strukket og masseret alle musklerne. Vildt, hvordan hun brugte hele sin krop på denne form for massage. Så kom turen til den anden side. Under massagen af ryg og ben, havde hun været i nogle positioner, hvor jeg simpelthen ikke kunne lade hendes lækre krop være og havde allerede der signaleret, at jeg gerne ville have mere end massagen. Men liggende på ryggen, fik benene endnu en tur på forsiden - igen en vanvittig god massage. Det uundgåelige spørgsmål kom så endelig. Ja tak, jeg ville gerne gå hele vejen med denne skønhed. Hun skulle lige ud og gøre sig klar og hente noget gummi, så var hun straks tilbage. Jeg klædte hende langsomt af, hvilket hun så ud til at kunne lide. Hun virkede ikke længere som en af de massagepiger, vi alle så ofte har besøgt - næ, hun ville gerne kysse og det hele. Lækre tungekys og en helt igennem GFE oplevelse. Så lagde hun sig på briksen og gjorde plads til mig ved siden af, hvor vi lå og kælede - herligt, og godt at det ikke var en massagebriks, men en bred springmadras. Tja, efter at have ligget der og gejlet hinanden op, så var det tid til lidt mere nærkontakt. Der blev givet både HJ og BJ uden kondom (dog med meldingen om, at jeg ikke skulle komme i munden på hende). Jeg fik stønnet okay, bare hun ikke stoppede sit gode arbejde med munden. Herefter lidt missionær og forskellige andre stillinger. Til sidst bad jeg hende lægge sig oven på mig i en 69'er og sutte mig færdig. Man må sige, at Anna er en særdeles værdig afløser for Gif :cool: Kommer jeg igen på besøg hos Aroma og Anna? Ja, bestemt - de næste 3 måneder, skal nydes med besøg hos Anna. Om Anna kan i øvrigt siges, at hun nok er en anelse højere end Thaier generelt er, men velproportioneret med lækre C-skålsbryster og en ikke helt barberet mis, men fint veltrimmet og så har hun en dejlig fast krop og jordens lækreste smil.

Så sende, det er med at komme afsted og prøve denne nye forlystelse i det østjyske :mrgreen: Prisniveauet er som det plejer at være - en tusse for hele festen :cool:

Hilsen

Huaa Laan

FEST. Dejligt at se ar der er kommet en værdig afløser hmm hende drømmer jeg stadigvæk om

Flot anmeddelse

Venligst 8000

Skrevet

Hej,hvor meget var prisen for dette ?? 

Skrevet

hmm730, læs anmeldelsen een gang mere ;-)

Hilsen

Huaa Laan

Skrevet

Ahh overså åbenbart liige den sidste linje :D 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.