Hop til indhold

Recommended Posts

Der har tidligere været en lille debat her på siden om hvorvidt det var Frk. Amanda man ser på billederne.,

 
Så tænkte jeg ”Det er der kun én måde at finde ud af på ... jeg knepper hende”
 
Jeg ringede til hende i eftermiddags og fik en tid en halv times senere. 
 
Jeg vil klart mene, at det er hende på billederne. De har selvfølgelig lige været en tur indenom photo-shop, 
 
Hun er MEGET lille og spinkel. Hvis man er til ungpige-kroppe, så er hun absolut et godt bud.
 
Lejligheden lå rimeligt diskret. Og rent faktisk fik man den rigtige adresse, i stedet for det sædvanlige cirkus med den anden side af gaden etc.
 
Væggen i rummet var domineret af to ting: Et kæmpestort ur, hvilket jeg egentlig synes var ret praktisk, så man bedre kunne time slagets gang.
Derudover et stort og bredt spejl, så man kunne nyde de skvulpende ungpige-bryster når man tog hende doggy-style.
 
Well, efter de økonomiske issues var bragt af vejen, stod vi og kyssede lidt. Hun havde en flabet sort G-strengs bikini på. Den kom hurtigt af, og jeg lagde mig på ryggen, klar til et blow-job. 
 
Hun skulle til at give mig kondom på, men jeg insisterede på, at det skulle være uden, hvilket hun accepterede. 
 
Hun suttede løs et stykke tid hvorefter jeg foreslog en 69’er. Det var ikke helt let på grund af vores højde-forskel, men frækt var det.
 
Jeg kunne mærke, at jeg ikke kunne holde meget  længere, så jeg sprang fissen over og gik lige til sport i toeren. Hun var meget stram.
 
Efter at jeg kom i hendes lille stramme røv, fik jeg lidt ryg- og balle-massage. Det gjorde dog at jeg kom i stemning igen og vi hand-jobbede den, mens jeg suttede på hendes bryster. Faktisk kunne jeg have hele hendes bryst i min mund. Ret fræk fornemmelse.
 
Med en tusse for en halv time - inclusiv øko-fransk og anal - synes jeg at man får god valuta for pengene.
 
Som jeg forstod det, er hun her til onsdag i næste uge. Så tager hun tilbage til Ungarn for at studere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...