Hop til indhold

ny pige ? brønderslev

Featured Replies

Skrevet

Hej overvejer at der skal ske lidt idag og fandt http://side6.dk/resultatside/?q=broenderslevpigernenogen der har prøvet hende godt eller skidt ? 

go weekend :-)

Skrevet

Tog kontakt til hende og det i går efter middags og det var simpelthen bare i og å. aftalte superfransk dansk kys 30min 800 vilket jeg syntes var en fair pris og kører så derhen hun lukker op og bejamrer sig så om at hun kun kan give superfransk forde hun har det røde. gik fra Meget liderlig til høfligt at forlade stedet en rigtig øv oplevelse.

Skrevet

Var det hende på billederne????

Skrevet

ligner lidt men hun er mere buttet

Skrevet

ligner lidt men hun er mere buttet

Har du oprettet en advarsel? For det første er det da løgn og latin, når man inviteres, og hun så trækker i land.

For det andet er det rigtig dårlig stil at reklamere for sig selv med billeder, der er fra for 20 kg siden. Pigen på billederne ser hot ud, men jeg kunne lige forestille mig hende + 20 kg. :/

Øv, for jeg har selv overvejet at ta' "turen"

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.