Hop til indhold
bertbuilder

Barbiegirl i Vejle

Recommended Posts

http://side6.dk/resultatside/?q=barbiegirl

Jeg har idag besøgt Barbiegirl i Vejle. Det har været lidt svært at få en aftale hjem, og jeg næsten aflyst det, men er glad for at jeg ikke gjorde det nu.

Billederne passer nogenlund, det er svært at se om det er hende eller en anden, men det er tæt nok på. Hun er en meget flot, høj og slank pige, med store og tung bryster og langt lyst hår. En virkelig dejlig og velskabt pige. Hun er nemt nok at tale med og virket oprindelig interesseret.

Jeg bestilt en kvarters cocktail, og fik til næsten en halvtime. Hvad sket vil jeg ikke ind om, men godt var det med kys og kram.

Hun arbejder for det mest over i københavn sagde hun, men jeg kun ikke finde nogle anmeldelse under navnet 'Barbiegirl', og hun skulle være i Vejle de næste uges tid eller der omkring. 

Stedet er den gammel Vejle Stargirls.

En besøge værd!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det virker underligt at hun sender en sms med en anden adresse, prøvede at køre til den sendte adresse, som var en privat opg. Vedelsgade 34, Stargirls ligger så tæt på, hvad gav du for denne omgang..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der stadig et skilt i deres vindue hvor der står stargirls, eller er det blevet mere diskret nu?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var der i dag. Meget diskret efter min mening. Jeg så ikke noget Stargirls-skilt. Dog får man lige lov til at flagre et par minutter ude på gaden før man får besked på at gå om i baggården og ind ad en lille dør som står på klem.

Det er svært at sige hvor pænt/rent stedet er for der var mørk af helvede til. Også i bollerummet som kun bliver oplyst af små dioder på en lyskæde.

Jeg købte en halv time GFE for 800 kr. Men var først ude på gaden igen efter 49 minutter da der kom en ny kunde i røret. Hun er lidt af et snakkechatol, ikke under sexen, men bag efter.

Jeg fik et indtryk af at hun gemte sine bryster lidt af vejen hele tiden. Fik kun et glimt af dem hist og her da der ellers hele tiden var en arm, ben eller langt løst hængende hår i vejen. Selvom jeg prøvede at dreje hende rundt i alle standart positionerne lykkedes det mig ikke at få fat i dem. Temmelig skuffet da jeg havde kørt 1½ time for at se dem...

Så selvom hun ikke havde travlt med at få mig ud af vagten efter den halve time er det nok ikke et sted jeg vil besøge igen lige foreløbig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...