Hop til indhold
Guest doller

Madame Helene

Recommended Posts

Guest doller

Dette er ikke anmeldelse til Madame Helenes stamkunder, men en anmeldelse udelukkende til alle nye der ønsker sig kontakt til en Madame eller ønsker, at kigge indenfor i BDSM universet.

 

Jeg ved ikke noget være end, at blive snydt, især af nogle der udgiver sig for, at være professionel og som har professionelle hjemmesider og ligeledes ynder, at reklamere med hvor profet de er og så bare ikke overholder deres aftaler.

 

Den behandling jeg har fået hos Madame Helene er så u-profet som noget kan være.

 

Det lugter langt væk af bondefangeri. 

 

Til alle der sidder og overvejer et besøg og blive kunde hos Madame Helene og samtidige overveje, at betale via Madame Helenes hjemmeside.

 

Gør det aldrig du risikere, at blive snydt.

 

Efter aftale med Madame Helene indbetalte jeg kr 2300 på en konto via Madame Helenes hjemmeside og blev snydt. 

Fik en tid som Madame Helene aflyste under en time før jeg skulle havet været der. 

 

Sur røv, ja gu er det så, men det er fandme bare ikke i orden, at snyde andre for penge , lige meget hvem du er!

 

PAS PÅ inden du overvejer dit køb, der er hverken CVR-NR- eller adresse så du kan henvende dig bagefter under lovlige forhold hvis du har købt noget af det der bliver tilbudt på hjemmesiden.

 

Madame Helene har ingen skrupler med, at stikke dine penge i lommen og aflyse din tid i sidste øjeblik.

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Virker dybt underligt. Jeg har kun oplevet MH som hele vejen igennem prof - på den fede måde - og ærlig.

 

Hvorfor i øvrigt indbetale pengene på forhånd, når du kunne have betalt 'ved indgangen'???

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pengene kan vel ikke være tabt. Du må da have en anden tid til gode, som det mindste?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg står også totalt undrende. Jeg har også kun oplevet MH som en super GP indenfor sit felt. Hun har været med i rigtig mange år, og jeg har aldrig før set negative omtaler af denne karakter. Jeg fatter heller ikke, hvorfor du dog skulle have indbetalt 2300 kr på forskud, når man jo bare kan betale "ved indgangen". I øvrigt er det eneste sted på MH's hjemmeside, hvor man kan indbetale penge medlemssektionen, hvor man kan betale 125 kr månedligt for at være medlem.

 

Jeg opfatter dette indlæg som en person, der af én eller anden årsag ønsker at skade MH og nu bruger EroGuide til dette formål

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det at hun aflyser er jo i sig selv ikke et tegn på at hun ikke har I sinde at betale dig tilbage.

Det er svært at tage dit indlæg seriøst når du intet skriver om hvorvidt du har haft kontakt efterfølgende og om hun undlader at svarer på dine henvendelser eller hun måske har tilbudt en løsning du har takket nej til.

Redigeret af Miza
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest doller

Hvis du er tilfreds med MH behandling og ellers kende hende for noget godt er der jo ingen grund til at kommentere mit indlæg.

 

Jeg er da ganske overbevist om , at hun er en sublim Madame,

der ved hvad hun gør i hendes seance .

Jeg har aldrig mødt MH, men har kun efter aftale med MH  indbetalt 2300 kr

 

Jo, der kan købes et depositum på MH hjemmeside af forskellige beløbs størrelser. 

Det gjorde jeg efter aftale med MH og der var ingen problemer. 

Jeg fortalte MH jeg var ny og havde aldrig prøvet dette før, 

men jeg havde en fantasi og et stort ønske, at blive behandlet af en madame.

 

Hvordan jeg har betalt MH penge er vel undereordnet. 

Havde jeg vidst, at der kom problemer havde jeg sgu da ikke overført 2300 kr til en konto hos MH.

 

Jeg har det sådan, at hvis man driver forretning og reklamere i offentligheden, må man også modtage

den negative kritik såvel som den positive.

 

Det er fint og okay med mig, hvis en man har en dårlig dag og ikke har levet op til egne forventninger, alle kan sgu

have en off -day. Det har jeg ingen problemer med, men aflyse i sidste øjeblik uden forslag til en ny tid eller på anden måde

forsøge, at finde en løsning bagefter er ikke okay.

 

Det viser jo tydeligt ligemeget, hvor lang tid i gamet man har været, kan man lave fejl.

 

Jo jeg er pisse sur over , at mistet 2300 kr og og pisse skuffet over, at det jeg havde glædet

mig til og drømt om, faldt til jorden. 

 

Så er jeg blevet den erfaring rigere og fået et indblik i denne her verden.

 

Ja sur røv er det sgu. Sådan kan gamet så også være, jeg træk en nitte,

fint med med mig, men det bliver ikke uden, at informere andre

om den faldgruppe, der kan være i den forbindelse, at betale via et depositum hos MH.

 

Jo det er et seriøs indlæg og jeg gjort alt hvad der står i min magt for, at afslutte dette med MH.

 

Jeg kan se , at MH har en profil her på siden, så i kan da skrive til hende, hvis i finde dette her useriøs.

Jeg hverken kan eller vil svare på spørgsmål vedrørende MH.

 

Jeg har handlet i god tro med MH og med MH`s accept af vores købs aftale

jeg vil derfor benytte mig af enhver lejlighed til, at skrive min anmeldelse af MH

da der har fundet en handel sted.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest doller skrev, den 17/3/2015 at 17:14:

Hvis du er tilfreds med MH behandling og ellers kende hende for noget godt er der jo ingen grund til at kommentere mit indlæg.

 

Jeg er da ganske overbevist om , at hun er en sublim Madame,

der ved hvad hun gør i hendes seance .

Jeg har aldrig mødt MH, men har kun efter aftale med MH  indbetalt 2300 kr

 

Jo, der kan købes et depositum på MH hjemmeside af forskellige beløbs størrelser. 

Det gjorde jeg efter aftale med MH og der var ingen problemer. 

Jeg fortalte MH jeg var ny og havde aldrig prøvet dette før, 

men jeg havde en fantasi og et stort ønske, at blive behandlet af en madame.

 

Hvordan jeg har betalt MH penge er vel undereordnet. 

Havde jeg vidst, at der kom problemer havde jeg sgu da ikke overført 2300 kr til en konto hos MH.

 

Jeg har det sådan, at hvis man driver forretning og reklamere i offentligheden, må man også modtage

den negative kritik såvel som den positive.

 

Det er fint og okay med mig, hvis en man har en dårlig dag og ikke har levet op til egne forventninger, alle kan sgu

have en off -day. Det har jeg ingen problemer med, men aflyse i sidste øjeblik uden forslag til en ny tid eller på anden måde

forsøge, at finde en løsning bagefter er ikke okay.

 

Det viser jo tydeligt ligemeget, hvor lang tid i gamet man har været, kan man lave fejl.

 

Jo jeg er pisse sur over , at mistet 2300 kr og og pisse skuffet over, at det jeg havde glædet

mig til og drømt om, faldt til jorden. 

 

Så er jeg blevet den erfaring rigere og fået et indblik i denne her verden.

 

Ja sur røv er det sgu. Sådan kan gamet så også være, jeg træk en nitte,

fint med med mig, men det bliver ikke uden, at informere andre

om den faldgruppe, der kan være i den forbindelse, at betale via et depositum hos MH.

 

Jo det er et seriøs indlæg og jeg gjort alt hvad der står i min magt for, at afslutte dette med MH.

 

Jeg kan se , at MH har en profil her på siden, så i kan da skrive til hende, hvis i finde dette her useriøs.

Jeg hverken kan eller vil svare på spørgsmål vedrørende MH.

 

Jeg har handlet i god tro med MH og med MH`s accept af vores købs aftale

jeg vil derfor benytte mig af enhver lejlighed til, at skrive min anmeldelse af MH

da der har fundet en handel sted.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

hvorfor indbetale så mange penge til hende på forhånd det lyder da underligt hun tilbyder jo ikke at man kan slikke hende til udløsning så hun er ikke værd at besøge syntes jeg så

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
spamand skrev, 1 time siden:

hvorfor indbetale så mange penge til hende på forhånd det lyder da underligt hun tilbyder jo ikke at man kan slikke hende til udløsning så hun er ikke værd at besøge syntes jeg så

Det viser bare hvor useriøs og urimelig du er. Du kontaktede hende og hun svarede venligt. Du spurgte om en tjeneste og hun svarede igen venligt, at det tilbyder hun ikke. Efter dette hiver du så en gammel tråd frem for at angribe hende. Enig med @Iscenesat Virkelighed. Stop dig selv inden du udstiller dig mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Playful skrev, for 12 minutter siden:

Det viser bare hvor useriøs og urimelig du er. Du kontaktede hende og hun svarede venligt. Du spurgte om en tjeneste og hun svarede igen venligt, at det tilbyder hun ikke. Efter dette hiver du så en gammel tråd frem for at angribe hende. Enig med @Iscenesat Virkelighed. Stop dig selv inden du udstiller dig mere.

det viser bare hvor forbandet falsk i 2 er jeg har da lov som så mange andre herinde at skrive om den person hun er ikke være at bruge penge på

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...