Hop til indhold
Guest Dialga

Sianna SG girls

Recommended Posts

Guest Dialga

god aften de hr.

Kender i det der med, at man har gået rundt og gejlet sig selv op i flere dage eller uger fordi man har fundet en pige, som man syntes er pisse lækker og alle data bare passer og sidder lige i skabet. Dette var tilfælde med Sianna fra seductions girls. Hun havde kæmpe kasser, var ikke speciel høj og en tynd en af slagsen. Jeg havde gået og tænk på hende et stykke tid og fik endelig det planlagt så jeg kunne komme hjemme fra og besøge hende, som sagt som gjordt. Jeg fik hævet en masse danske $ og fik besøgt hende. Glad som et lille barn blev jeg lukket ind og sad lidt og ventede på hende. Havde ikke bestemt mig for hvor lang tid jeg ville have kun, at jeg havde penge nok til den store pakke hvis hun nu var pisse lækker.

Sad og gejlede mIg selv op og klar til, at møde en lækker sag på 52kg med kæmpe kasser. Men men desværre kommer der en pige ind som bestem ikke kun vejer 52 kg og total stresset. Jeg bestiller en lille pakke da hun ikke var den jeg havde forventet. Op i sengen med mig og hende ved siden af, på med gummi med det samme selv om den lille ikke var stiv eller noget som helst, dette resultere i, at gummi kommer på med forhuden oppe og følsomheden ikke rigtig er der. Bolle i lidt forskellige stillinger og på med tøjet og ud igen.

Konklusion:

kæmpe kasser: tjek

Indlevelse : nej meget maskinelt og ud af døren.

Billeder: Photoshop i stor grad

Gentagelse: nej

Redigeret af Dialga

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bestiller en lille pakke da hun ikke var den jeg havde forventet. 

Her har jeg efterhånden lært at gå igen, da en lille pakke i så fald med endnu større garanti vil give en dårlig og dyr oplevelse, da en dårlig oplevelse kræver 3 gode for at blive glemt/overskygget  :cry:

Men det er altid en god ide at have forberedt en tilbagetrækningsstrategi - du kunne f.eks have sagt at du havde forventet at møde Sianna, som du havde set billeder af på nettet - måske bliver hun så sur, når du går igen - især, hvis du evt. havde bestilt tid - gå så ud og køb noget lækkert tøj til dig selv eller konen - det kan du leve højt på længere  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

Det er satme en nedern anmeldelse. Det gør ihvertfald jeg ikke lyster særlig meget til at besøge hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

Ok!

Og?

Det er tydeligt at visse mennesker mangler takt og tone. Hr Lick Me har ihvertfald ingen af delene, som tydeligt kan ses i alle hans kommentarer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Undskyld mig lige... Men helt seriøst hvad er det for en måde at skrive om et andet menneske på !? Melder mig helt ud der, debattere ikke med så latterligt et individ som Hr Lick me, hvilket han bogstaveligt kan gøre selv (flot navn ellers)! Hvad fanden har jeg egenligt gjort dig!? Sex er sex, nogengange bedre end andre! Men igen man må prøve sig frem... Jeg har masser tilfredse mænd der besøger mig, at der er nogens smag jeg ikke falder i er vel helt naturligt... Jeg er bare et menneske, og nej jeg kan ikke altid være lige på... Har tanker og et liv udover mit job... Det er nemt at sidde og nedgøre pigerne bag en skærm!? Hvad med noget upfront konstruktiv kritik?! I stedet for at løbe ind og skrive en negativ roman, bedømt på et sølle kvarter!? Var det mit udseende der fejlede, kunne du jo være smuttet! Ligger en kuvert til dig med dine 600kr nede på Seduction girls, lyder som om du har brug for dem :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld mig lige... Men helt seriøst hvad er det for en måde at skrive om et andet menneske på !? Melder mig helt ud der, debattere ikke med så latterligt et individ som Hr Lick me, hvilket han bogstaveligt kan gøre selv (flot navn ellers)! Hvad fanden har jeg egenligt gjort dig!? Sex er sex, nogengange bedre end andre! Men igen man må prøve sig frem... Jeg har masser tilfredse mænd der besøger mig, at der er nogens smag jeg ikke falder i er vel helt naturligt... Jeg er bare et menneske, og nej jeg kan ikke altid være lige på... Har tanker og et liv udover mit job... Det er nemt at sidde og nedgøre pigerne bag en skærm!? Hvad med noget upfront konstruktiv kritik?! I stedet for at løbe ind og skrive en negativ roman, bedømt på et sølle kvarter!? Var det mit udseende der fejlede, kunne du jo være smuttet! Ligger en kuvert til dig med dine 600kr nede på Seduction girls, lyder som om du har brug for dem :)

Hej Sianna

Jeg tager hatten af for dit mod til at svar igen!

Det tyder på en stærk person bag de ord du skriver.

Kan fuld ud forstå at det må være ret hårdt at føle sig objektivificeret på den måde som mænd skriver om deres oplevelser herind, så jeg føler til med dig...så er det sagt!

Men....

Jeg har, generel, et indtryk af at det også går den modsatte vej når GPer sidder ind i deres rum og snakker om "kunder" som om de også bare er noget man skal "udnytte" og presse hurtig pengene ud af .

De mænd herinde, beskriver jo bare en oplevelse. Det er en varer man beskriver, altså sexoplevelsen... og ikke mennesket bag det.

Det er sgu en hård branche!

Der er meget mistro, udnyttelse og objektificering af mennesket, og det går begge veje - GP-kunde.

Jeg tror ikke man skal være for sart og tage "anmeldelser" som personlige eller alvorlige.

Ha en go dag/aften

Ps.

Jeg synes du var en meget sympatisk pige sidst jeg besøgte dig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg er en voksen kvinde med et helt normalt liv, samt hverdag! Plus et hyggeligt bijob ;) Så jeg bliver ikke såret eller stødt i den forstand :) Det at sælge sin krop er dog ret intimt... Selvfølgelig er det en varer/forretning, at påstå andet ville være løgn. De fleste piger jeg kender i branchen, kan li deres job, og får selv noget ud af det :) Dog kan alle have bedre dage, og gæster med bedre kemi end andre... Det er nærmest umuligt at undgå, uanset hvilken pige man besøger :) Håber så vidt muligt de mænd der besøger mig er tilfredse:) Ellers er der heldigvis masser andre søde smukke glad piger der falder mere i deres smag:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kære hanner på dette forum.

Jeg har længe haft lyst til at komme med min vinkel af det med at have det previlegium at kunne frekventere glædespiger.

Personligt mener jeg det er vigtigt at have for øje at pigerne som vælger at have en indkomst som består i at servicere liderlige hanner bør respekteres højt !

Jeg har selv haft rigtigt mange gode oplevelser men skam også enkelte knapt så gode, hvor jeg ved min tur hjem tænkte øv det var sku ikke godt. Nu er jeg en herre på 50+ (med i al beskedenhed) et heldigt udseende som har gjort jeg sjældent er blevet afvist. Det handler efter min opfattelse om nogle gange at vende billedet 180 grader og tænke hvad hvis jeg var glædesmand og skulle tage imod kvinder i alle de forskellige former og udseender de nu også findes i, og skulle være hot og liderlig, selv når jeg fik besøg af "kæmpekvinden fra kødbyen" :unsure: , eller en som nu var ganske nydelig men hvor kemien bare ikke klikker. :(. Efter min mening handler det om Kemi, gensidig respekt ,og kunne sige fra hvis man fornemmer det ikke kommer til at funke. Dette gælder begge veje! Jeg har selv været forbi Sianna men takkede pænt nej da jeg forvækslede hende med en anden,som jeg tidligere havde gode minder om. (bare med nyt navn)

Bedste hilsner og god jagt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Plask! Du er jo denne eneste som synes godt om hende!

Plaskeren forsvarer alle glædespiger herinde. Basta :)

Redigeret af titman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Ja for pokker!

Og jeg får det godt betalt i kage og fod massage!

Hos mig får du BÅDE kage, fodmassage og spansk undervisning i riiiiigelige mængder ;-).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hos mig får du BÅDE kage, fodmassage og spansk undervisning i riiiiigelige mængder :wink:.

Jeg springer gerne kagen og fodmassagen over, men spansk undervisning. Det er lige mig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hos mig får du BÅDE kage, fodmassage og spansk undervisning i riiiiigelige mængder ;-).

Lyder som en deal Trine. Mit spansk er også meget rustent.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Man får hvad man giver... Sådan gælder det med alt i livet! Behandl pigerne med respekt... Så vil det aldrig kunne gå galt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har aldrig prøvet at have dårlig sex.. Jeg har Men jeg har prøvet at få for lidt.

Hvis man ikke tænder på hinanden er det virkelig en dårlig ide at insistere på at gennemføre det da det jo giver en dårlig oplevelse for alle parter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Umiddelbart kan jeg ikke se noget ondt i trådstarters anmeldelse, men med hensyn til indlevelsen, så kræver det selvfølgelig også en indsats fra kunden selv, eller sagt med andre ord: Der skal 2 til en tango :)

Redigeret af titman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...