Hop til indhold
Pit.

Arokaya Wellness b2b - nitte

Recommended Posts

Var forbi http://www.arokayawellness.dk/ hvor jeg bestilte en B2B i 40 min. til 500,-

 

Dette kunne jeg godt have været foruden, da hende der gav mig det vel var en del oppe i årene og B2B var kun i ca. 5 min., selvom jeg beklagede mig over dette, så kørte hun det ene bryst lidt rundt. Hendes massage med hænderne var i top. Fik HJ til 200,-, hun klemmede så hård om den, at jeg troede den ville dø.. :) Så alt i alt en kedelig oplevelse til 700,-

Pigen?? Mellem 40-45 år, pæn ødelagt hud i ansigtet, hænge mave og bind i trusserne... :) Så hvis det kun er massage man kommer for, så kan hun absolut det, men ikke B2B.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik prøvet 1 time b2b af med Ida som har været flere forskellige steder tidligere. Udemærket massage som så blev opgraderet titil full service så i alt 1500 for en tome. Kan godt tænke mig at komme tilbage for b2b men tror ikke jeg opgraderer næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...