Hop til indhold

Kan i huske.........

Featured Replies

Skrevet

Her er en person, som for tyve år siden gjorde sig gældende i det storpolitiske. Kan i huske hvem hun var, og/eller hvilken handling hun blev berømt for?

monica-lewinsky-2.png

Skrevet

I did't have a sexual relationsship with that woman.. :-) -:) .....

Skrevet

Her er en person, som for tyve år siden gjorde sig gældende i det storpolitiske. Kan i huske hvem hun var, og/eller hvilken handling hun blev berømt for?

monica-lewinsky-2.png

Kære Midtj

- næ, -jeg har ingen anelse herom, - ved du selv noget om, - var det : storpolitisk i "lilleput" Danmark eller storpolitisk i EU eller storpolitisk internationalt ?????        måske det kan bringe tankerne videre.

Mange hilsner

Nyder livet

Skrevet

Gætter på, at det er hende der Layla - palæstinenser og flykaprer.

Skrevet
  • Author

Eibn har kort og præcis svaret.

I did't have a sexual relationsship with that woman.. :smile: - :) .....

Tommy hansen har misforstået hendes betydning 180 grader.

Jeg ville da gerne slikke fisse på hende.

Gætter på, at det er hende der Layla - palæstinenser og flykaprer.

Nej hende her går ind for "Make love, not war". Og hun har med hendes gerninger måske forhindret krig.

monica.jpg

Redigeret af Midtj

Skrevet

Monika Levinsky

lewinsky-year.jpg

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
  • Author

Jeg læste lige en artikel, hvor hun beretter om, at hun efterfølgende har haft vanskelig ved at blive ansat, på trods af at hun jo har bevist en veludviklet samarbejdsevne til hendes foresatte.

Nu er her plads til, at Havnebumsen kan argumentere for at han skal være præsident. Og Onslew kan harserere over at de offentlige ansatte spiller deres tid på pjank og ballade.

Skrevet

Monica Lewinsky glemmer jeg ikke, hun fik verdens mægtigste mand til at bøje hovedet og undskylder foran hele verden... selv verdens mægtigste mand måtte bøje sig for en kvinde... sådan går det når man tænker med pikken... :lol:

Bill har altid været en gris, han var også sammen med Liz  :wub:  :lol:

article-0-1B3757BE00000578-99_634x491.jp

Redigeret af Nille

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.