Hop til indhold

Klinik for danske piger i Esbjerg?

Featured Replies

Skrevet

Hej alle sammen! 

Jeg regner med at tage nogle dage til Esbjerg i næste uge, og jeg overvejer at kombinere det med nogle frække oplevelser ;-)

Jeg tænkte på, om der var nogen herinde, som vidste lidt om, hvilke bordeller for danske piger som eksisterer i Esbjerg by ... hvad er det bedste sted og kender I et telefonnr.? Jeg har selv prøvet at undersøge lidt, men synes der mangler lidt hjemmesider, og med alle de navneskift og ændringer er det lidt forvirrende :-) 

Kys og kram, 

Bella 

Skrevet

Hej alle sammen! 

Jeg regner med at tage nogle dage til Esbjerg i næste uge, og jeg overvejer at kombinere det med nogle frække oplevelser :wink:

Jeg tænkte på, om der var nogen herinde, som vidste lidt om, hvilke bordeller for danske piger som eksisterer i Esbjerg by ... hvad er det bedste sted og kender I et telefonnr.? Jeg har selv prøvet at undersøge lidt, men synes der mangler lidt hjemmesider, og med alle de navneskift og ændringer er det lidt forvirrende :smile:

Kys og kram, 

Bella 

https://www.eroguide.dk/forum/user/21128-sandradee/

Er vist selv stoppet, men mener hun låner stedet ud. 

Skrevet

Det er meget småt med danske piger og steder i Esbjerg.

Nogen få piger der arbejder i private lejligheder / huse, eller fra lejede sommerhuse i Ådalen eller Sjelborg.

Pite

Skrevet

Alt er lukket også blue Moon som ellers har været der i mange år... Sidste forsøg fra ejeren fra koldning og århuspigerne gik heller ikke... Så der er ikke nogen dissideret klinik mere i Esbjerg .

Knus Line

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.