Hop til indhold
Massage-testeren

Ebony Massage - Anmeldelse ( Som lovet dog lidt forsinket )

Recommended Posts

Har har ikke rigtigt været på efter mit besøg hos hende her "Ebony Massage" - Link kan ses her : '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

 

Først vil jeg sige før jeg starter da jeg søgte denne massage som jeg også nævner i det emne var det ikke sex jeg var ude efter men derimod blot massage med en god afsutning ej vrøvl god afslutning og med svensk som afslutning, men derfor måtte hun godt se okay ud - Dette er min første reele anmeldelse frem for blot at kommentere kort hvordan det er gået, men jeg synes jeg skylder folk det da det åbenbart er mange der har været nysgerige omkring mit møde også fordi jeg selv lovede at kommentere et lignede topic der også var her på sitet - Som kan ses her - og det virker jo som om mange har været nysgerrige men ikke taget springet men her it goes.

 

Forord

Stedet i Rødovre kender jeg udemærket da det også har haft et par lækre piger som "Bruna" som jeg har besøgt 6 gange i alt men hun er stoppet het med at komme til Danmark nu. Dels fordi jeg kender stedets placering da det er ret tæt på mig, kan faktisk kigge der hen mere eller mindre uden dog at jeg bor på vejen hvor det er.
 

De oplevelser jeg har haft med "Bruna" der har været exceptionelle og da jeg er ret kræsen når det kommer til at besøge en GP så tar jeg aldrig THAI det tænder mig ikke , hvis det skal være sex,jeg bryder mig simpelthen ikke om piger er 160 høj kun. Jeg har EN gang for lang tid siden prøvet en afrikaner og tænkte hvorfor ikke, og skrev til hende, jeg fik aftalt 1 times MASSAGE til 600 kr som det kostede spurgte om hun var topløs men det kostede 200 ekstra sagde det er ligemeget så , jeg nøjes med massagen bare men stadig havde jeg sku en tanke om hvis hende jeg besøgte om ikke andet var en der havde samme størrelse barm som der var på hendes profil som også diskuteres var uægte ( som jeg selv var lidt inde på ) , så kunne det sku da være dejligt lige at se et par chokolade brune bryster der er bløde og nusse og kysse lidt på mens man fik afslutningen - Men skrev så til hende jeg ville mødes med hende kl 14 men regnede ikke med det blev topløs ( synes satme det var meget at give for at se et par bryster som måske ikke ville være det værd ) - 

Hun svarede så tilbage okay jeg kunne få det til 600 og jeg skrev så tilbage "Okay 1 HR with topless massage ?" og hun svarede Yes. - Men allerede der burde jeg faktisk have tænkt mig om fordi som regel hvis de går med til sådan noget og faktisk går ned i pris så betyder det 2 ting, enten forkorter de tiden, eller også så prøver de bare at hive flere penge ud af folk end der står i annoncen med "tillæg" -- Anyway here it goes

 

Oplevelsen 

Jeg kommer hen hvor det er i Rødovre og SMSer hende at jeg er der, og jeg er jo i første omgang spændt på at se hvordan hun ser ud kontra billederne på profilen og som udgangspunkt da hun åbnede døren så det jo okay ud, hun var langt mørkt hår , rødt læbestift på og en stramtsiddende natkjole og først kunne jeg ikke helt se om hun havde en slags pushup / sportsbh på eller hvad , men igen tænkte det er underordnet skal kun have massage.

Vi kommer op af trappen og ind på værelset og hun lukker og låser døren og så står jeg bare lige og kigger lidt rundt og kan genkende værelset fra Brunas tid og vender hovedet mod hende, så står hun og slikker sig om læberne og tar sig på brysterne og siger "mmm" og det skal vel være trækplasteret går jeg ud fra nu hun har fået kunden ind, men det var ikke lige noget jeg blev opstemt af på nogen måde, og jeg tog det som det var , spurgte hende om jeg skulle tage tøjet af og hvor jeg skulle ligge det og bare i refleks ligger jeg det på massagebænken hvor hun siger "no not there massage is on that not on bed" og sagde bare "okay didnt just think otherwise." og tog så tøjet og lagde på en stol og så bedte hun om penge og dem tog jeg så op af bukselommen. 600 kr

 

Allerde her kom så en af de første irritations momenter, og faktisk første gang jeg oplever det hos en massagepige som tilbyder kropsmassage, normalt er man vant til der er musik i baggrunden via en computer / anlæg eller andet , men ikke her , hun havde TV tændt på MTV og det stod LIGE op af massage briksen dog i et lavt niveau men blot en detalje jeg tænkte okay , der er en første gang til alt ting jo.

Hun begynder massagen og spørger mig rent faktisk om det skal være hårdt eller blødt og hvor det er mest ømt osv og siger skulder og lænden og hun måtte gerne tage fat, hun massere i 10 minutters tid og så begynder det at gå hen og blive lidt underlig massage fordi det virkede ligepludselig som om hun var løbet tør for massage øvelser, fordi så begyndte hun at massere mig ved tindingen og ned af ryggen og lidt på baglårene, og så kom den mest UNDERLIGE omgang jeg nogensinde har oplevet hvor man får kropsmassage hun bad mig oat sætte mig op først tænkte jeg ikke helt hvad det drejede sig om , og jeg sætter mig op troede måske hun skulle ændre lidt på hovedpulten men nej hun beder mig sætte mig op FORDI hun skal massere min skuldre igen, og ligepludselig var det faktisk ved at være et øjebliik hvor jeg ville spørge hende hvad hun havde gang i fordi hvis der noget man bare ikke kommer til i en kropsmassage er det netop at sidde op det er der ikke en skid massage ved. 

Men jeg lader hende forsætte tænker der må jo være en mening med galskaben så hiver hun mine arme ud og massere lidt på dem og bukker armen over mit hoved og massere lidt videre på den og det kører på i 1 minuts tid og så den anden arm og faktisk var jeg 10 sekunder fra at spørge hende hvad hun egentlig lavede.

Men så nåede hun at bede mig om at ligge mg ned igen hun massere lige 5 minutter til og hun siger "Turn Around" og så var det at det slog mig hun ikke vil overholde den time jeg har bestilt som det kostede i følge hendes hjemmeside, man ved nemlig som regel når man bliver vendt om så går der max 15 minutter så er de ved at gøre en færdig, og siger til hende da jeg ser et ur hænge lidt over briksen at hun skulle tage det rolig der er masser tid endnu.

Hun siger ja hun tar det roligt - Hun smører brystkassen ind i olien og ned af mne lår osv som de nu gør, og tænker okay måske er det meningen , men der går ikke mere end et par minutter så begynder hun at have Mini Testeren i hånden, og teste ham on and off - og så kigger jeg på kl og ser den er 14:27 og siger til hende vi har masser af tid endnu, og hun siger yes yes ... men så massere hun igen, men jeg tænker ej det kan ikke være rigtigt hun begynder på at få afslutningen i hus allerede hun har ikke engang smidt sin top / bh / push up hvad hun havde, så tænker fandme nej hun skal ikke slippe, og tar hende på brystet og ved at det ene bryst ud og siger kan i feel og hun kigger på mig og der går et par sekunder og hun hiver det ene bryst ud , og det er så beviset at det er push up fordi godt nok var de bløde, men brystvorterne og brystets form lignede også at der havde været et par mini afroer der har hængt i dem inden hun kom til DK ( børn hvis nogne er i tvivl ) 

 

Men da jeg er god til at holde mig selv om de smører tykt med olie på og hvad de ellers har af kneb kan jeg heldigvis godt styre min udløsning dog med forbehold, men da hun som sådan ikke tændte mig ud over at hendes hånd og olien gjorde sit, så kunne jeg holde den i 10 minutter og hun spurgte mig are you coming soon, hvor på jeg svarede im coming when i get my 1 hr - så kigger hun bare på mig og hun bliver mere irreterede jeg ikke kommer og smører mere olie på hvor på jeg kigger på klokken og ser den er 1440 og tænker fuck det lad os få det overstået og siger til hende im coming soon og så kørte hun mere hurtigere tempo og jeg kom så .

Efter hun tørre mig af rejser jeg mig op og normalt small talker jeg med pigerne efter afslutning men eneste jeg kunne sige til hende, next time someone order a hr and you advertise it you give them 1 hr, and i want some money back and you take 400 for 30 Minutes and i was there 45 minutes so you owe me 100 kr. 

Hvor på hun svare nej vi aftalte ½ minutter og jeg siger "No and see this text message, and im calling police next time if i hear you are cheating people" hun gav mig så 100 kr tilbage.

Så for at opsummere hele oplevelsen

 

- Stedet er som altid 9 ud af 10
- Massagen ( 5 uda f 10 ) 
- Jessy udseende kontra billleder ( 4 ud af 10 ) 
- Generelle oplevelse ( 3 ud af 10 )i

- Chancen for at man kommer igen når hun er der ( 1 ud af 10 ) 

 

Overall score : 4.4

Skal oplevelsen nævnes med en sætning "Små penge men også småligt med massagen"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest arneo

Tak for en god og informativ anmeldelse - det synes ikke som om nogen af jer følte den helt store kemi ved mødet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

har også været på den boulevard mange gange hos forskellige piger og det sjove er at alle piger på stedte har brugt falske billeder eller i hvert fald meget pyntede billeder

 

har kigget på Jessy flere gange og tænkt 'jeg snupper en for holdet', men det er heldigvis ikke blevet til noget og bliver det heller ikke efter at have læst din beretning

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er så ikke helt korrekt med mange falske billeder Brasilanerne har været ægte ihvertfald de 3 jeg har besøgt, dog vil jeg sige Dani eller "Dani Latina" som hun går under nu , er af lidt ældre dato. Brunas billeder var derimod dårligere end hun så ud i virkeligheden og så var der den lidt ældre Sheila det var i forvejen svær at vurdere men det var okay faktisk.

Men Damn hvis bruna måske alligevel kom tilbage igen, som hun sagde sidst hun ikke gjorde fordi hun nu havde sparet penge nok op til at starte en hundepension så vil jeg ihvertfald sørger for at leje hende or 2-3 timer selv om det ikke er officiel på menuen fordi hun var sku en der var beahgelig på alle måder - MEN ikke besøg igen hos hende her, med sikkerhed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske har hendes side af sagen været en anelse farvet af dit pres ang. topløs / ikke topløs? Måske har hun manglet penge, og var derfor i en position, hvor der ikke kunne siges klart til og fra. Normalt når jeg benytter mig af den slags tilbud, så lader jeg det være næsten op til hende hvodan slaget skal stå. Herefter er det op til min egen dømmekraft om gentagelsesrisikoen er i reel fare. For 600 kr er der nok ikke meget hente for en time. Personligt betaler jeg gerne 500 kr for påklædt god massage i en time - så som du selv skriver, så har den topløse tilføjelse nok været dem samme som en afkortelse af tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hjorten

dani har bestemt taget et par kilo på , efter de billeder er taget. og virker desvære som om hun ikke gider det hun laver mere...

Del dette indlæg


Link til indlæg

dani har bestemt taget et par kilo på , efter de billeder er taget. og virker desvære som om hun ikke gider det hun laver mere...

Præcis det oplevede jeg også lige inden nytår men hun har vidst også 2 børn hjemme i brasilien så det virker som om hun faktisk gøre det for at skrabe penge sammen til hende jeg har hellere ikke besøgt hende siden der, selv om hun har skrevet 2 smser siden hun kom tilbage den første med en "Im back in denmark" og den anden for et par dage siden med blot en smiley måske hun så jeg var forbi ebony det er trods alt samme sted :D

Men lige pt sætter jeg ikke mine ben mere der før der kommer noget ordentlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...