Hop til indhold
Gæst

Låsning af tråde

Recommended Posts

Gæst

Jeg synes nogen gange at det er svært at finde den linie, der bruges fra moderatorer når tråde låses. Og ja, jeg er godt klar over, at det er Admin, der udstikker retningslinierne og moderatorer, der udfører dem, og det er absolut prisværdigt,  men derfor bør det vel ikke være lotteriagtigt om en tråd låses.

 

F.eks. har jeg set at en tråd er låst med følgende begrundelse:

det er. begrænset hvor meget klogere vi bliver af de senere indlæg, så vi lukker tråden

 

Helt ærligt, det er rigtigt, men hvis dette argument skal holde generelt, jamen så bør der vel låses tråde på General Debat og sikkert også på andre fora stort set dagligt, så min fornemmelse er nærmere, at der hvis der er lidt kritik af ledelsen i en tråd så bliver blev den låst.

 

Jeg sidder.faktisk med samme fornemmelse af at denne tråd også blev låst uden grund eller pga ubesvarede spørgsmål, for som bx anfører, så er der tale om fortolkning af regelsættet som måske ikke altid virker logisk, men måske belejligt at låse den.

 

Med risiko for at samle tre advarselspoint op, så synes jeg at moderationen ind i mellem virker meget tilfældig og i enkelte situationer også ubegrundet, men selvfølgelig, det er moderatorernes privilegium.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har nu aldrig fundet linen i de låste tråde lotteriagtig, men jeg har nu heller ikke dyrket det, for at finde en sammenhæng.

Med et tilbageblik og lidt realitetssans, tror jeg de fleste kan forstå hvorfor tråden der linkes til er blevet låst. Jeg tolker det som om man ganske enkelt har fået nok af enkelt person, og vedkommendes evige provokationer.. Sådanne tiltag behøver jeg ikke få skåret ud i pap.

Ind i mellem virker det til at trådstarter gør store anstrengelser for at komme med kritik mod Admin og hans frivillige.. Man skulle tro de havde tyvstjålet fra hans æbleplantage..:-)

VH Ludvig.

Redigeret af Ludvig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...