Hop til indhold
Drstrangelove

Nogen erfaring med disse 2?

Recommended Posts

I går var det Lisa og Yvonne, der blev spurgt om. Telefonnumrene ligner hinanden, men ikke helt.

For et par år siden kneppede jeg med Lisa, der den gang hed Dior. Det foregik hos "New gentlemen House" i Rødovre.

Hun var sød, kyssede og kneppede udmærket. Veninderne ved jeg ikke noget om.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lisa (Dior) så ud som på billederne. Det er derfor, jeg kan kende hende. Det samme hår, de samme øjne, de samme bryster, den samme fisse. Hun var rigtig sød. Jeg kunne have lyst at opsøge hende igen, men der er jo også mange andre, man bør kigge på og genprøve.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været der i denne uge. Lisa´s billeder er af hende......for mindst 10 år siden. De 10 år har slidt hende meget, så har jeg vist ikke sagt for meget. Brigitta ? tjaa det er absolut ikke hende fra billederne der er i den lejlighed. Hende du møder er valpet, normal krop, absolut ikke slank, men heller ikke overvægtig og slet ikke det smukke ansigt på billederne eller også har Photoshop virkelig været i brug der, både på krop og ansigt. Jeg blev mødt af Lisa i jogging tøj og Brigitta med et håndklæde om krop og hår. Begge på flade fusser. Desværre styrede mit nederste hoved samt lidt tidsnød at jeg hoppede på dem begge. Dødsygt mekanisk blow fra Brigitta efterfulgt af Lisa der satte sig op og red mig i 30 cek hvorefter hun begyndte at rive pikken af mig med hånden. Jeg overtog selv for at den sku overleve til næste gang jeg skal på sjov. Jeg kommer IKKE igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været der i denne uge. Lisa´s billeder er af hende......for mindst 10 år siden. De 10 år har slidt hende meget, så har jeg vist ikke sagt for meget. Brigitta ? tjaa det er absolut ikke hende fra billederne der er i den lejlighed. Hende du møder er valpet, normal krop, absolut ikke slank, men heller ikke overvægtig og slet ikke det smukke ansigt på billederne eller også har Photoshop virkelig været i brug der, både på krop og ansigt. Jeg blev mødt af Lisa i jogging tøj og Brigitta med et håndklæde om krop og hår. Begge på flade fusser. Desværre styrede mit nederste hoved samt lidt tidsnød at jeg hoppede på dem begge. Dødsygt mekanisk blow fra Brigitta efterfulgt af Lisa der satte sig op og red mig i 30 cek hvorefter hun begyndte at rive pikken af mig med hånden. Jeg overtog selv for at den sku overleve til næste gang jeg skal på sjov. Jeg kommer IKKE igen.

Fuck hvor respektløst....trist oplevelse...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...