Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var for et par uger siden forbi Farum, og det var en lidt blandet oplevelse. Normalt kan jeg se charmen ved både unge og modne kvinder, da de giver vinklen på sex en forskellig dimension (så længe der er kreativitet, lyst og nysgerrighed) men det var desværre ikke tilfældet her.

http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=21943

Der er jo (desværre) en uskrevet regel at når GP runder 25 år går der længere og længere mellem fødselsdagene, og sådan er det også her. Ref. ovenstående er det ikke et problem når man ved hvad man går ind til, men det er alligevel en dårlig start når forventningerne går efter noget andet. Så læg gerne en +10-15 år på alderen denne annonce.

Det positive ……. pænt og diskret sted med god parkering i et område hvor der ellers ikke er mange GPer, giver fransk uden og er let at tale med. Det er god mulighed for bad både før og efter. Jeg tog en halv time og der bliver på ingen måde skyndt på tiden, og er man til ’gården og gaden’ er her bestemt en hel del at lege med og gå om bord i.

Desværre var min oplevelse at der manglede lyst og leg så det blev til en lidt flad omgang. Ikke speciel køn og så bliver det samtidig irriterende at der skal lægges en del ekstra år på annoncen.

Jeg vil ikke gå ind i stillinger mv. da det jo er smag og behag. Men er man til en omgang husmorsex med en frodig og moden dame er det stedet. Jeg kommer dog ikke selv forbi en anden gang.

x2x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...