Hop til indhold
Gæst

Bedste Fkk klub i det nordlige Tyskland

Recommended Posts

Gæst

Jeg er ved at prøve at finde ud af hvordan jeg får den bedste oplevelse, første gang jeg vil på Fkk klub. Afstanden gør at jeg er mest lun på den nordlige del af Tyskland og er ikke indstillet på at køre helt til Berlin. Hvis altså mulighederne er nogenlunde oppe nordpå.

Er der mulighed for at finde en klub med pæne piger, en fast pris for entre og privat tid med pigerne?

Håber fra svar fra jer mere erfarne ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, det ser rigtig godt ud, men er lidt nysgerrig omkring pigernes priser? Kan se at de er individuelle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære aalbpas

 

Det er min fornemmelse at du har langt at køre før du endelig har alle bilens 4 hjul på tysk jord.

 

Det være sig via Gedser/Rostock - Rødby/Putgarden - Bøjden/Fynshav - eller bare landegrænsen Danmark/Tyskland.

 

Flensborg - Kiel - Lubeck - Rostock er alle karakteristiske ved at være kystlinje byer - altså kun det halve opland. Uden at jeg selv har været på nogen FKKér i de nævnte 4 byer antager jeg alligevel at udbuddet og udvalget af piger er meget lille - det ligger simpelthen i sagens natur - det kan ikke være anderledes.

 

Du ender meget sandsynligt ud med alligevel at bruge nogle timer på tyske motorveje og nogle ekstra benzinpenge og måske bare en middelmådig oplevelse på et provinsbordel. :-|

 

Prøv at tænke STORT !!!! :)   - ja brug lige 1 time og lidt flere liter benzin og så kør enten til Hamburg eller Berlin. Det er i forvejen STORbyer med STORT opland og dermed STOR efterspørgsel på alskens ting - herunder også fisse :wub:  på FKKér

 

Skulle jeg selv på et tidspunkt beslutte mig for et besøg på en tysk FKK - så bliver det Berlin, fordi udvalget :wub: må være meget større her.

 

Det eneste du kommer af med ekstra er nogle hundrede kroner til ekstra benzin og mere transport tid; men betyder det noget når "klaveret alligevel spiller"

 

Kommer selv jævnligt i Tyskland og det er altid på langture  400 - 600km fra grænsen DK/DE og man kommer altså langt på en ekstra time.

(Jeg bor på Sjælland og den længste tur på et døgn var til en liveconcert med Shakira i Frankfurt am Main, - 2 x ca 950km = 1900km på et døgn. Jeg kørte fra Frankfurt samme dags aften kl 23 og kørte hele natten og hjemme igen næste formiddag - og godt trææææt) -_-

 

Mange hilsner og god tur til tyske fisser :wub: :wub:  :wub: :wub:  :wub:  :wub:  :wub:  

 

Nyder livet

 

 

 

 

 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har selv haft de overvejelser, nyder livet. Er fra det nordlige dk... Jeg overvejer videre. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv haft de overvejelser, nyder livet. Er fra det nordlige dk... Jeg overvejer videre. :smile:

Kære aalbpas :)

 

-står "aalbpas" for en by ved Limfjorden  -  hvis tilfældet så husk lige at "jydemafiaen" i Folketinget har rager alle Danmarks bedste motorveje til sig i HELE Jylland ;) - så nu ikke flere tårer ;)  - på med vanten og afsted - jeg ved du kan - en dejlige tyske fisser :wub:  venter på dig :P

 

Mange hilsner  og glæd dig

 

Nyder livet ;)

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det ser rigtig godt ud, men er lidt nysgerrig omkring pigernes priser? Kan se at de er individuelle

FKK Harmony i Hamburg (min favorit i Slesvig-Holsten):

Entre pt. 40 euro, normalt 60. Mad drikke sauna badekåbe sæbe deo tandbørste tandpasta og bad inkluderet.

Piger 60 euro pr halve time.

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, vi har jo haft diskussioen før, men hvis du ikke er indstillet/har råd til en længere ferietur til NRW, og har du ikke været på FKK eller flattrate før, så er der såmænd alt rigeligt at se til i SH (Schleswig-Holstein) Hamburg området og du sparer både benzin, tid og evt. hotelophold, som du uden stress, kan bruge på flere runder med pigerne :)   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vel ingen grund til at bygge motorveje på Sjælland, Helsingørmotorvejen bliver jo brugt til parkeringsplads.

Kære aalbpas :)

 

-står "aalbpas" for en by ved Limfjorden  -  hvis tilfældet så husk lige at "jydemafiaen" i Folketinget har rager alle Danmarks bedste motorveje til sig i HELE Jylland ;) - så nu ikke flere tårer ;)  - på med vanten og afsted - jeg ved du kan - en dejlige tyske fisser :wub:  venter på dig :P

 

Mange hilsner  og glæd dig

 

Nyder livet ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ikke de store erfaringer med FKK. klubber, har kun været på Harmony og så nogle flatrate-klubber. Flat-rate er ikke det samme som FKK.

Harmony er ikke så stor, der er rent, pænt, hyggeligt og jeg følte mig velkommen uden at blive overfaldet af sharks ved første besøg.

For tiden er der 20€ rabat på entreen hvis man printer deres banner fra hjemmesiden.

Google Harmony fkk.

Jeg er ved at prøve at finde ud af hvordan jeg får den bedste oplevelse, første gang jeg vil på Fkk klub. Afstanden gør at jeg er mest lun på den nordlige del af Tyskland og er ikke indstillet på at køre helt til Berlin. Hvis altså mulighederne er nogenlunde oppe nordpå.
Er der mulighed for at finde en klub med pæne piger, en fast pris for entre og privat tid med pigerne?

Håber fra svar fra jer mere erfarne :wink:

 

Redigeret af Gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...