Hop til indhold
19517

Nuru massage Valby.

Recommended Posts

Til gengæld kender jeg http://nurugelmassage.DK

Det er såmænd hos SIO-Susanne.

 

Jeg har besøgt hende et par gange og kan stærkt anbefale et besøg hos hende.

Mine besøg fandt ganske vist sted i foråret '12, men jeg formpder, at min anbefaling stadig vil have gyldighed. I hvert fald har jeg ikke på noget tidspunkt hørt det modsatte.

 

Jeg begyndte med en almindelig kropsmassage på, så vidt jeg husker, en halv times tid. Derefter fik jeg nurumassage i lige så lang tid, og derefter stod den på saftig sex samt et efterfølgende bad med Susanne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ser godt nok lækkert ud med Nuru Gel massage. 

Nogen der ved om der findes et tilsvarende sted i Jylland

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til gengæld kender jeg http://nurugelmassage.DK

Det er såmænd hos SIO-Susanne.

Jeg har besøgt hende et par gange og kan stærkt anbefale et besøg hos hende.

Mine besøg fandt ganske vist sted i foråret '12, men jeg formpder, at min anbefaling stadig vil have gyldighed. I hvert fald har jeg ikke på noget tidspunkt hørt det modsatte.

Jeg begyndte med en almindelig kropsmassage på, så vidt jeg husker, en halv times tid. Derefter fik jeg nurumassage i lige så lang tid, og derefter stod den på saftig sex samt et efterfølgende bad med Susanne.

Jeg kan kun være enig i BoX's oplevelse.

Det skal prøves!

Og mht hendes alder: Se bort fra det, hendes krop er ung og hendes erfaring guld.

Hun har bare tjek på det. Super oplevelse hos hende for cirka to år siden - en af dem jeg altid vil huske :-)

Go for her!

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...