19517 578 Skrevet 4. Marts, 2015 Hej. Er der nogen der har prøvet dette sted. De siger i en mail at man ikke kan få andet end massage. Men jeg kunne godt tænke mig at prøve alligevel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Marts, 2015 Ja! Prøv det før din nabo. De er SÅ søde og dygtige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. Marts, 2015 Ja jeg har prøvet det 2 gange i Århus afdelingen. Det er ikke særlig godt. Det er helt korrekt at de ikke yder lingam massage hos Templet, og så er meget med ideen omkring tantra massage gået fløjten. I øvrigt er de meget dyre set i forhold til andre. Templet er en del af Natha Yoga, og i mine øjne blot en penge maskine til støtte for Natha - det er dog min helt egen mening. Ved massagen jeg oplevede blev der ingen af gangene talt særligt meget med mig om min motivation for at søge tantra. Det var nu også svært idet begge de piger jeg fik massage af, kun talte et yderst begrænset engelsk. Der er så mange andre og meget dygtige tantra massører i Danmark, som vitterligt tager sig den tid der skal til, og som giver dig en fantastisk oplevelse. Bor du i Jylland, kan jeg pr PM give dig adressen på nogle meget anbefalelsværdige massører. Selv om lingam massagen, for mig er en uundværlig del af det hele, så er der ikke tale om sex-bare for at gøre det helt klart. Du kan godt få udløsning, hvis du ikke kan kontrollere det, eller massøren har svært ved at læse dig. Det er ikke meningen, men det er ok. Jeg ved at enkelte massører har fulgt Templet kurser og været glade derfor. Sammenlignet med Mahamudras kurser er Templet dog uhørt dyre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Marts, 2015 Ja jeg har prøvet det 2 gange i Århus afdelingen. Det er ikke særlig godt. Det er helt korrekt at de ikke yder lingam massage hos Templet, og så er meget med ideen omkring tantra massage gået fløjten. I øvrigt er de meget dyre set i forhold til andre. Templet er en del af Natha Yoga, og i mine øjne blot en penge maskine til støtte for Natha - det er dog min helt egen mening. Ved massagen jeg oplevede blev der ingen af gangene talt særligt meget med mig om min motivation for at søge tantra. Det var nu også svært idet begge de piger jeg fik massage af, kun talte et yderst begrænset engelsk. Der er så mange andre og meget dygtige tantra massører i Danmark, som vitterligt tager sig den tid der skal til, og som giver dig en fantastisk oplevelse. Bor du i Jylland, kan jeg pr PM give dig adressen på nogle meget anbefalelsværdige massører. Selv om lingam massagen, for mig er en uundværlig del af det hele, så er der ikke tale om sex-bare for at gøre det helt klart. Du kan godt få udløsning, hvis du ikke kan kontrollere det, eller massøren har svært ved at læse dig. Det er ikke meningen, men det er ok. Jeg ved at enkelte massører har fulgt Templet kurser og været glade derfor. Sammenlignet med Mahamudras kurser er Templet dog uhørt dyre. Men der er jo forskel på om det er tantrasex eller tantramassage, det sidste har ganske rigtig intet med sex at gøre. Og det kan i sig selv være helt vildt rart og befriende, at blive rørt ved, uden at det skal ende med sex og en udløsning. Jeg ved at de ikke tilbyder Lingam massage hos Tantra Templet, fordi de har oplevet at mænd ikke har fattet hvad det gik ud på. At de bare tror at det er som at gå på bordel, det er det ikke! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. Marts, 2015 Men der er jo forskel på om det er tantrasex eller tantramassage, det sidste har ganske rigtig intet med sex at gøre. Og det kan i sig selv være helt vildt rart og befriende, at blive rørt ved, uden at det skal ende med sex og en udløsning. Jeg ved at de ikke tilbyder Lingam massage hos Tantra Templet, fordi de har oplevet at mænd ikke har fattet hvad det gik ud på. At de bare tror at det er som at gå på bordel, det er det ikke! Ja der er forskel på tantra sex og ditto massage. Men en tantra massage hvor du springer en del af kroppen over, er ikke en tilfredsstillende oplevelse - og jeg mener ikke tilfredsstillen i seksuel betydning. Det er nemlig, som du skriver enormt befriende at blive masseret, nusset mv helt uden at det skal ende med sex, uden at du skal bekymre dig om de har rejsning osv. Men er en lille del af din krop sprunget over, lingam, så kan jeg godt betro dig at din krop er skuffet. Hvis Templets gudinder gad forklare de mænd de modtager hvad det hele går ud på, så er der jo ikke noget problem. Jeg har gennem de seneste par år modtaget tantra massage af 8 forskellige massører, og ingen af dem har haft det problem., selv om de alle giver en fantastisk og faktisk langvaring lingam massage. Det ved jeg, fordi disse massører, i modsætning til Templets, giver sig tid. Også tid til at tale bagefter, og også om andet end det netop oveståede forløb. Normalt betaler man 1500-1800 for 2,5-3 timers massage/samvær, hvor templet tager 1500 for 1,5 timer, og de to gange jeg har været der, blev tiden overholdt meget nøje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg