Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle

Dette er femte gange jeg har haft fornøjelsen af denne frække dame. Første gang var i 2001, så det er allerede 14 år siden. Men hun holder sig godt.

Seancen foregår i hendes bil og på en kirkegård i Nordsjælland. Ydelsen er mega med slug, hun spytter dog ud.

Hun er præcis som hun skriver. Intet mere eller mindre. Pæn sød og meget meget god til BJ's. Har nu prøvet Sarah hos de polske. Så ved det kan være mere end perfekt (11/10) Men dette er bestemt en 8/10.

Har også haft sex med hende men tror det kræver mere tid for at hun kan slappe af. Det var tilbage i 2010.

Så mine varme anbefalinger til alle som vil have et silkeblødt slik for 600 kr.

Hilsen Wranglerman

P.s man må gerne rage på hendes pæne bryster.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle

Dette er femte gange jeg har haft fornøjelsen af denne frække dame. Første gang var i 2001, så det er allerede 14 år siden. Men hun holder sig godt.

Seancen foregår i hendes bil og på en kirkegård i Nordsjælland. Ydelsen er mega med slug, hun spytter dog ud.

Hun er præcis som hun skriver. Intet mere eller mindre. Pæn sød og meget meget god til BJ's. Har nu prøvet Sarah hos de polske. Så ved det kan være mere end perfekt (11/10) Men dette er bestemt en 8/10.

Har også haft sex med hende men tror det kræver mere tid for at hun kan slappe af. Det var tilbage i 2010.

Så mine varme anbefalinger til alle som vil have et silkeblødt slik for 600 kr.

Hilsen Wranglerman

P.s man må gerne rage på hendes pæne bryster.

Det er altså CIM men hun spytter ud?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Elsevier

Sperm-bulimi?

Det er selvfølgelig en mulighed, men noget siger mig at det ikke var dét der skete.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvor, sådan cirka, er det i Nordsjælland, man kan lege med "Blowgirl"?

Har du et link til "Sarah fra de polske"?

Redigeret af Hedonisten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg havde fornøjelsen af hende for nogle år siden og hun kan anbefales.

Hun holder/holdt i Lyngby

Del dette indlæg

Link til indlæg

I har ret hun spytter ud, men helt ærligt det er da også ok! Men hendes BJ er ganske enkelt legendarisk...i min optik......og specielt fordi det er på en kirkegård....muhahahha....nok bare mig som er lidt warped.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...