deralte 2239 Skrevet 4. Marts, 2015 Jeg er i Aarhus nogle dage i forbindelse med familiekomsammen, men jeg kan sagtens få fri til et par dejlige besøg. Jeg har været ved at undersøge i EB hvilke piger, der er til rådighed i Aarhus og nærmeste omkreds. Det er lidt deprimerende - Der er kønne billeder af flere piger, som det kunne være dejligt at besøge, men tjek på Googles billedsøger viser, at de også findes på mange udenlandske sider. Derfor er det noget usikkert, om det er modelen, der vises, der også åbner døren for mig. Derfor spørger jeg I lokalkendte om hjælp. Hvilke piger/kvinder kan I anbefale mellem onsdag og søndag. På forhånd tak for hjælpen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen8000 19 Skrevet 4. Marts, 2015 Hejsa ..Du skulle prøve Mia og Bolette som er i EB i dag , de er rigtig søde og frække sammen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 833 Skrevet 4. Marts, 2015 Der er også en dansk mulatpige : https://annoncelight.dk/showad/178386 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg