Hop til indhold

Recommended Posts

Det er et af mine yndlingsprogrammer på tv, når jeg ser lidt tv engang imellem.

 

Men det er da ikke sugardating men til gengæld helt sikkert en golddigger.

Men ellers nogle kanongode udsendelser, med et par der på rigtigt mange måder slet ikke passer sammen. Og det ikke dyb kærlighed. Men han er da pissenærig overfor hende normalt. Nej det er ikke sugardating, og hun er ikke alt for heldig med at gafle penge fra ham. Jeg håber da at han har skrevet i sit testamente at hun ikke skal have en klink når han kradser af. Det fortjener hun ikke. Men som par passer de da okay sammen vil jeg mene. Men dybt er forholdet desværre ikke. Det kan jeg unde Karsten. Han er en fin fyr.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er et af mine yndlingsprogrammer på tv, når jeg ser lidt tv engang imellem.

 

Men det er da ikke sugardating men til gengæld helt sikkert en golddigger.

Men ellers nogle kanongode udsendelser, med et par der på rigtigt mange måder slet ikke passer sammen. Og det ikke dyb kærlighed. Men han er da pissenærig overfor hende normalt. Nej det er ikke sugardating, og hun er ikke alt for heldig med at gafle penge fra ham. Jeg håber da at han har skrevet i sit testamente at hun ikke skal have en klink når han kradser af. Det fortjener hun ikke. Men som par passer de da okay sammen vil jeg mene. Men dybt er forholdet desværre ikke. Det kan jeg unde Karsten. Han er en fin fyr.

 

Hvor mange dybe forhold tror du at der er ? også uden penge på bogen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor mange dybe forhold tror du at der er ? også uden penge på bogen

 

Absolut ingen anelse. Det er der da ingen af os der ved. Kærlighed kan da godt opstå uden store summer på bankbogen. Håber jeg da Morten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må sige som salig Simon Spies: "Man siger man ikke kan købe kærlighed for penge.  Well, man kan købe noget der ligner ganske godt".

 

Oddset Janni er blevet lidt fed på det sidste, den slags jeg vil kalde dejlig kneppefed, lidt at holde i....Jeg ku' godt....

 

Ivrigt siger hendes vennekreds alt om hvad hun er for en. Se blot hvem hun omgås.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...