Hop til indhold

Nalee Jordbrovej 17 Århus

Featured Replies

Skrevet

Aften

Så at denne nye klinik (tidligere Relax) var begyndt at annoncere i travbladet.så dette måtte testes. Fik ringet derop og aftalte tid med en ok dansktalende pige.

Blev mødt af en sød llille dame Max 150 cm som anviste mig plads på gulvet bag ved en masse gardiner. Bryder mig ikke om at ligge på gulvet bag gardiner men shift happening.

Damen kom ind og gik igang med massage ikke noget videre men allerede fra start var der god kemi og strejf. Efter et kvarter kom der endnu en kunde i butikken, FUCK 2 ud af 3 gange har jeg ligget med en anden mand på min side.

Nå men det hele endte med en veludført håndtrold. Fik et hurtigt bad i en opsat kabine og tror at jeg var på gaden igen efter 40 min. Ikke at hun snød med tiden eller noget men det lå i aftalen at når jeg var færdig så var hun også.

Fik egentligt god valmue for money. Kunne godt finde på at tage derop en anden gang. Det er ikke ungpige modeller der er der men hende der var hos mig var dejlig.

Venligst 8000

Nalee massage

Jordbrovej 17

Tlf 9198 5873

Redigeret af 8000

Skrevet

Hej

Var der for en måned siden sådan ca. og kan genkende historien.

Massagedelen var dog ikke noget at råbe hurra for, men hun var sød, rar og man måtte røre.

prisniveauet er standard.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.