Hop til indhold
LimeSex

FKK Hamborg

Recommended Posts

Nu skal det da være!

Ved ikke helt hvad jeg kaster mig ud i :eek:  - men efter at have læst diverse tråde tror

jeg på, at en af FKK saunaerne i Hamborg være det rigtige sted at begynde at samle på oplevelser.

 

Måske der er andre fra Forum, som også planlægger at være der i weekenden 7-8 marts...?

 

Stor, stor tak for rejsebeskrivelser og gode råd. Mange må have brugt megen tid (og penge :roll: )

Og ikke forgæves. Det er læseværdigt, oplysende, morsomt...og indimellem lidt hovedrystende ;-)

Kort sagt en stor fornøjelse, tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skal det da være!

Ved ikke helt hvad jeg kaster mig ud i :eek:  - men efter at have læst diverse tråde tror

jeg på, at en af FKK saunaerne i Hamborg være det rigtige sted at begynde at samle på oplevelser.

 

Måske der er andre fra Forum, som også planlægger at være der i weekenden 7-8 marts...?

 

Stor, stor tak for rejsebeskrivelser og gode råd. Mange må have brugt megen tid (og penge :roll: )

Og ikke forgæves. Det er læseværdigt, oplysende, morsomt...og indimellem lidt hovedrystende :wink:

Kort sagt en stor fornøjelse, tak!

 

uha lad være med at snakke om penge haha

ja der er brugt mange mange penge på pigerne :D

Det var alle penge værd :D

 

Risikoen for at du bliver fan er stor haha god tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...