Hop til indhold
ara

Advarsel ang. Ae 123 massage

Recommended Posts

Jeg ved ikke om dette er aktuelt mere, da hun åbenbart er i Thailand nu og har været der i lang tid , jeg tror måske at jorden var ved at brænde under hende ,og måske har forladt landet.

Men jeg må på det kraftigeste advare mod den kvinde som jeg selv har syntes var en guds gave til os mænd,men hun er den mest falske person som jeg har kendt , efter hvad jeg har fundet ud af har hun snydt mange mænd til at tro at hun ville være deres kæreste , hun har haft gang i så mange mænd på en gang at man skulle tro det var løgn.

Jeg ved godt at mange vil sige , kors hvor har du været naiv, det har jeg , men jeg skriver kun dette for at advare andre der søger efter lidt kærlighed , hold jer langt væk fra hende,hun har i alt fald været mig et dyrt bekendtskab.

M.V H.    ARA

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

 

Jeg skal ikke kunne sige om du har ret i dine udtalelser, men jeg mener dette er et forum hvor omtale - anmeldelser - advarsler gælder deres erhverv (  hobby indtægt )   .

 

OG IKKE hvordan de er i privatlivet .  det kommer ikke os ved........

 

Jeg har fået massage der også af Ae,  og det har været super :) .

 

Det du laver der er et personlig angreb.   Det muligt du i er blevet snydt kærestemæssigt, men det høre til et helt andet sted................

 

VH   

Del dette indlæg


Link til indlæg

, efter hvad jeg har fundet ud af har hun snydt mange mænd til at tro at hun ville være deres kæreste , hun har haft gang i så mange mænd på en gang at man skulle tro det var løgn.

Jeg ved godt at mange vil sige , kors hvor har du været naiv, det har jeg , men jeg skriver kun dette for at advare andre der søger efter lidt kærlighed , hold jer langt væk fra hende,hun har i alt fald været mig et dyrt bekendtskab.

Øh, eller mange mænd har snydt hende til at tro at de vil være hendes kæreste!!! Øh hvis hun er prostitueret så har hun vel gang i mange mænd. Kors du er naiv. Øh et dyrt bekendskab??? Du bestemmer selv om du vil hive monetos op af lommen for at købe et slag fisse.

 

Det er upassende på den måde at komme med direkte personangreb. Det er desværre set herinde på forummet før. Og ved du hvordan det ofte går? Folk får nemlig sympati for dem der bliver behandlet svinsk af ynkværdige mænd. Få dig lidt rygrad!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

At en thaikvinde giver god sex, fortæller ikke noget om hendes personlighed og berigtiger hende ikke til at bedrage, ...hvilket andre af hendes medsøstre har bekræftet over for mig.

 

Hvis en advarsel til andre der kunne havne i en lignende situation, ikke skulle skrives på dette forum, hvor så????

 

Så jeg ser ikke dette som en personangreb, men en reel advarsel.

 

Men det er så nemt at pege fingre af en, der i forvejen ligger ned, så de eneste personangreb jeg ser i denne tråd, er ikke trådstarters indlæg.... :oops:

 

 

 

 

Redigeret af Hankat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

 

Citat "  At en thaikvinde giver god sex, fortæller ikke noget om hendes personlighed og berigtiger hende ikke til at bedrage "  citat slut.

 

Nej det har du ret i.       Men det her forum handler ikke om hvordan glædespigerne er privat .......   det handler om den de er når du møder dem til den halve eller hele time du køber i de enkelte tilfælde.

 

Og der har jeg kun mødt smil og god service :-P .

 

At der så er nogen som går hen og bliver kærester med nogle af pigerne er jo en helt anden sag og at det så ikke gård af den ene eller anden grund ,det være sig penge eller anden form for kontrovers kommer ikke dette forum ved,     så skulle duvi jo også skrive herinde hvis vores kæresterkoner snød os ????? .

 

Der er ofte nogen i et parforhold som føler sig snydt, men man er jo to om sagerne.

 

Så vidt jeg ved findes der vist oven i købet hjemmesider hvor man kan hænge sin ex kæreste ud,   hvilket jeg for øvrigt finder aldeles usmageligt og nedværdigende for begge parter . 

 

VH

 

 

 

 

 

Så nej jeg er ikke enig med dig.

 

 

 

 

At en thaikvinde giver god sex, fortæller ikke noget om hendes personlighed og berigtiger hende ikke til at bedrage, ...hvilket andre af hendes medsøstre har bekræftet over for mig.

 

Hvis en advarsel til andre der kunne havne i en lignende situation, ikke skulle skrives på dette forum, hvor så????

 

Så jeg ser ikke dette som en personangreb, men en reel advarsel.

 

Men det er så nemt at pege fingre af en, der i forvejen ligger ned, så de eneste personangreb jeg ser i denne tråd, er ikke trådstarters indlæg.... :oops:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Når en GP'er udnytter sit erhverv og bevidst indlader sig med en del af sine kunder, og foregiver at vill være kæreste med dem, udelukkende med det formål at udnytte dem økonomisk, så er der alt mulig grund til at gøre andre opmærksom på, ikke at falde i den samme fælde.

 

Ara erkender at han har været naiv, og viser sig sårbar. Det er i mine øjne reel styrke. ;)

 

Men han ønsker ikke at flere skal falde for fristelsen. Så der er ingen grund til at sparke videre på ham.......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

 

Jeg sparker ikke til ham,  syntes da også det er træls for ham , mener bare stadig ikke den slags private ting høre hjemme her.

 

Og fordi man bliver kæreste med en glædespige er det vel ikke ensbetydende er der så bliver åbnet frit op for bankkontoen ,tværtimod så skal man vel til at have det sexuelle gratis , sådan er det da i min verden :smile: .

 

Så jo han er måske blevet snydt, men de har været to om at bære sig forkert ad,   OG det er i det private regi det er sket.

 

VH

 

 

Når en GP'er udnytter sit erhverv og bevidst indlader sig med en del af sine kunder, og foregiver at vill være kæreste med dem, udelukkende med det formål at udnytte dem økonomisk, så er der alt mulig grund til at gøre andre opmærksom på, ikke at falde i den samme fælde.

 

Ara erkender at han har været naiv, og viser sig sårbar. Det er i mine øjne reel styrke. ;)

 

Men han ønsker ikke at flere skal falde for fristelsen. Så der er ingen grund til at sparke videre på ham.......

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Afløbsrenser,

 

Du læser ikke hvad der står... :wink:

 

I følge mine informationer er han er langt fra den eneste,  ...han har blot haft mod nok til at stå frem. :roll:

 

Så det er ikke bare et privat opgør!  ...havde det været det, havde jeg naturligvis også givet dig ret..... ;)

vh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

 

Ja ja, nu skal vi jo heller ikke blive ved med at koge suppe på denne sten :) .

 

Det nok bare mig som er påholdende og har svært ved at forstå hvordan man kan blive franarret penge ( går ud fra at det må være et anseligt beløb når det skaber så meget rører og ikke bare en tudse eller to )  og at det så åbenbart er flere der er faldet i .

 

Ku aldrig falde mig ind at låne en ( uanset køn eller hvor køn :D ) en større mængde penge.

 

Har altid sagt, lån ikke mere ud end du har råd og løst til at miste ;) .

 

VH

 

 

 

 

 

 

 

Afløbsrenser,

 

Du læser ikke hvad der står... :wink:

 

I følge mine informationer er han er langt fra den eneste,  ...han har blot haft mod nok til at stå frem. :roll:

 

Så det er ikke bare et privat opgør!  ...havde det været det, havde jeg naturligvis også givet dig ret..... ;)

vh

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, du har da fiuldstændig ret Afløbsrenser,.... du er påholdende. ;)

 

Du går efter manden og ikke bolden.....

 

vh

Redigeret af Hankat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...