Hop til indhold
Guest Dast74

Julia Sexyclub riktigt bra.

Recommended Posts

Guest Dast74

Var och träffade Julia på Sexyclub i dag.

Ankom strax vid tio. Då hade Julia ikke kommit ännu, så jag fick snällt sitta och vänta i bollerummet innan Julia kom inte till mig. Men det var värt att vänta på.

In kom en lång snygg och söt blondin. Kysste mig lätt på munnen och frågade vad jag kunde tänka mig. Pengarna tig hon hand om och försvann ut.

Jag hann precis få av alla kläderna utom kalsongerna innan hon smilande kom tillbaka.

Började kyssas. Brysterna kom fram. Fina ungpige bryster. Måste vara äkta vara. Min pik kom fram och hon stod upp och runkade den ännu styvare.

Upp i sängen där hon snabbt var över mig med kyssar och slickande. Kondomen kom på och suga pik - det kan hon. Jisses vad skönt.

Efter en lång stund så tog hon av sig trosorna och började rida mig. Först lugnt innan hon satte ordentlig fart.

Vände på henne och tryckte piken in i henne via missionären. Benen fläktes ut och hon tryckte in mig. Kunde bara hålla mig ett litet tag nu innan jag ryckte ut piken och lät sperman komma över hennes mage=)

Jisses vilken kåt men samtidigt mycket söt och varm pige. Många plus till Julia.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...