Hop til indhold
fyr9000

Curvet fræk pige søger frække møder (Brønderslev)

Recommended Posts

I dag besøgte jeg Maja fra Brønderslev. Vi havde skrevet sammen dagen før og aftalt et formiddags møde. Jeg havde også modtaget et par billeder så jeg var ret tændt. Stedet er hos hende privat hvor der er indgang fra gården. Der var ingen mennesker på gaden, så det var så diskret som det kunne være.

Som hun selv skriver i annoncen er hun curvet og er man ikke til buttede piger, skal man nok kigge videre. Jeg kan lide kvindelige former og det betød også at hun havde et par rigtige lækre bryster som jeg fik lov at lege med.

Hun var sød og venlig. Lige kommet ud af badet og var klar på lidt af hvert. Hun pillede tøjet af mig og tog min pik helt til roden. Jeg elsker bare at få suttet pik, så mere nåede jeg faktisk ikke før jeg kom udover hendes dejlige bryster. Tror der var gået max 10 minutter men jeg klager ikke. En god oplevelse.

Kommer jeg igen? Højest sandsynligt

https://annoncelight.dk/showad/177864

jeg er en curvet fræk pige på 25. 
jeg bor i brønderslev, hvor du kan komme hjem til mig. 
jeg er frisk på diverse frække fantasier som du nu må have.
jeg er mørkhåret, blå øjne, 158 høj og buttet :) 

har tid i dag efter kl 14 
priser: 
alm sex m/kondom
15 min - 600 kr 
30 min - 1200 kr
60 min - 2200 kr 
anal er 200 kr ekstra 
PRISERNE KAN IKKE ÆNDRES!!!!!!!!!!!!!

kontakt mig på: 
42715713 - INGEN OPKALD!!!!!!!!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Du kan også finde hende på Sugardaters.

Fandt hurtigt ud af at det nok var en GP.

Hvor skal jeg lede?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kan også finde hende på Sugardaters.

Fandt hurtigt ud af at det nok var en GP.

Det er faktisk omvendt. Det er en sugargirl, der har fået idéen at starte op som GP. Jeg har skrevet med hende for noget tid siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest dallevalle

Har aftalt et møde med hende nu , så efter de fine ord her på siden , og billeder hun har sendt glæder jeg mig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været der et par gange da hun kun var på sugardaters, ganske sød pige at snakke med. Hun er ganske fræk, og lækker at kneppe med... sutter godt, og bliver meget let, vildt lidderlig..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været der et par gange da hun kun var på sugardaters, ganske sød pige at snakke med. Hun er ganske fræk, og lækker at kneppe med... sutter godt, og bliver meget let, vildt lidderlig..

​Hun er ikke på sugardaters længere, blot til info.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...