Hop til indhold
Gæst

Foråret i luften...

Recommended Posts

Gæst

Solen står lige ind af den store teressedør i soveværelset, jeg kan se havet ser roligt ud, træerne har knopper på, himmelen er lyseblå og kroppen reagere med glæde og energi...

Håber i alle får nydt alt det dejlige der kommer nu- blomsterne der så småt kommer op af jorden og menneskerne med et smil på... Børn og dyr der leger og forelskede par går ture...

Skøn dag til jer og vi ses når det rigtig går i kroppen på os alle smil.

Knus og varme krammer fra Line.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja line det er forår

Den ene nabo er begyndt at vaske og polere sin rædsel ag en motorbåd der siden midt i september har stået og spæret udsigten fra mit køkken vidue så nu er der håb for at jeg snart får udsigten tilbage.

Den anden nabo har i 3 dage på skift prøve startet plæneklipper, havefræser og diverse andet motoriseret haveudstyr.

Slev humper man bare rundt på krykker og kan end ikke selv flytte sin kaffe ud på terrassen for at nyde en solstråle eller 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja line det er forår

Den ene nabo er begyndt at vaske og polere sin rædsel ag en motorbåd der siden midt i september har stået og spæret udsigten fra mit køkken vidue så nu er der håb for at jeg snart får udsigten tilbage.

Den anden nabo har i 3 dage på skift prøve startet plæneklipper, havefræser og diverse andet motoriseret haveudstyr.

Slev humper man bare rundt på krykker og kan end ikke selv flytte sin kaffe ud på terrassen for at nyde en solstråle eller 2

Gå over med en kop kaffe og en lille en til dem alle og ønsk god dag, så hjælper de nok dig med at få udsigten tilbage hurtigt smil. God bedring og se sådan på det, at du kan nyde en god bog, lidt meditation, måske noget god musik , i en havestol med tæppe på og få hele foråret ind med ro på smil.

At finde de små glæder, giver plads til de store ting i livet. Knus og kram til dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er lige faldet sne igen  :evil:  Og så på news at Billund er danmarks vådeste by, fuck jeg flytter snart hjem til texas.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er lige faldet sne igen :evil: Og så på news at Billund er danmarks vådeste by, fuck jeg flytter snart hjem til texas.

Så vil jeg hellere bo i regnvåde danmark, end at flytte til en stat fyldt med religiøse tossepander og skydegale våben gale mennesker :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vil jeg hellere bo i regnvåde danmark, end at flytte til en stat fyldt med religiøse tossepander og skydegale våben gale mennesker :)

Falder selv ind under skydegale mennesker, også har man noget at skyde igen med når de religiøse klaphatte spiller op :wink:

Redigeret af DETH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det begynder også snart at klø i bådfolket for at komme i gang. Og i år skal jeg jo til at avertere efter nyt "mand"skab ;) ;).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det begynder også snart at klø i bådfolket for at komme i gang. Og i år skal jeg jo til at avertere efter nyt "mand"skab ;) ;).

 

 

Nå du vil ikke sjle med "pensionister"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja lige på nær at min bil var én stor isklump i morges, så var det faktisk en skøn dag.

Lidt varme og sol, det hjælper altid på forårs fornæmmelserne :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå du vil ikke sjle med "pensionister"

 

Pensionister har jo det særkende, at de er pensionerede :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har plukket de første ramsløg . . .  MUMS

 

SÅ ER FORÅRET KOMMET . . . Bådfolket er begyndt at skure/skrubbe . . 

 

Dyppede tæerne i fjorden i den lune sol - MEN et par dage inden det bliver længere end til over knæene . . .  ;)  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det begynder også snart at klø i bådfolket for at komme i gang. Og i år skal jeg jo til at avertere efter nyt "mand"skab ;) ;).

Har du kaster synet på en ny matros?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det begynder også snart at klø i bådfolket for at komme i gang. Og i år skal jeg jo til at avertere efter nyt "mand"skab ;) ;).

 

BX    -  jeg troede ikke du var på den vogn!!      :eek:

 

Du mener vel rettelig "kvindskab"??!!        :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

BX    -  jeg troede ikke du var på den vogn!!      :eek:

 

Du mener vel rettelig "kvindskab"??!!        :mrgreen:

 

Hvorfor tror du, at der er citationstegn om "mand"?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor tror du, at der er citationstegn om "mand"?

Derfor også citationstegn om " kvindskab".

Sådan!!

Beklager jeg forstyrrede dine cirkler.

Du skal ikke tro jeg er noget. (Frit efter Janteloven). Jeg ved, jeg ikke er noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Op til 13 grader og sol i weekenden- bare ikke lige hvor jeg bor, men dog sol smil. Er blevet lovet sex i naturen, så NU det sgu forår hihi...

Vil finde rødhætte kostumet og måske en røvkort kjole samt sandalerne frem allerede nu...

God aften til jer. Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Op til 13 grader og sol i weekenden- bare ikke lige hvor jeg bor, men dog sol smil. Er blevet lovet sex i naturen, så NU det sgu forår hihi...

Vil finde rødhætte kostumet og måske en røvkort kjole samt sandalerne frem allerede nu...

God aften til jer. Knus Line

 

 

Får vi en selfie . . .  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Får vi en selfie . . . ;)

Godt med dig frække hihi. Du ved godt jeg genert og ikke til det billede halløj smil...

Knus kram

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...