Hop til indhold

Er jeg vild med dominans?

Featured Replies

Skrevet

Her den anden dag var jeg på en klinik med en ven, og 

jeg var sammen med den her utroligt søde pige.

Anyway det korte af det lange er at hun ender med benene

samlet og fladt på sengen imens hendes hænder/arme ryger om på ryggen i noget

ala et politigreb og jeg holder hendes 2 arme/hænder fast imens jeg med den anden

holder hendes hoved nede og hiver lidt i håret.

Blev så fucking tændt.. Er dette standard eller skal jeg over og prøve noget S/M af en art?

Skrevet

ala et politigreb og jeg holder hendes 2 arme/hænder fast imens jeg med den anden

Blev så fucking tændt.. Er dette standard eller skal jeg over og prøve noget S/M af en art?

det er IKKE standard!!!! ikke hos alm GPer der ikke reklamerer med det..

nogle piger kan godt lide det du beskriver der, men for mange vil det være et direkte overgreb...

hvis du skal lege den slags lege skal det helt sikkert aftales nøje på forhånd og du vil have størst succes hos piger der tilbyder "blid slavepige" som er den kategori det du beskriver der ryger under

det der handler ikke om decideret S/M - og slet ikke i sadisme/masochisme forstand... det handler mest om at du kan lide at have overtaget og det er ikke svært at finde piger der tilbyder det, så jeg vil mene at du skyder over målet ved at gå direkte til slavepigerne på SM-klinikkerne :)

Skrevet

Det skal i hvert fald aftales på forhånd, hvis ikke du vil ende med at gøre en edderspændt rasende en dag og stå ude i opgangen med alt dit tøj i hænderne. :o:D

Skrevet
  • Author

Ok tak for jeres svar. Hun tog selv hendes hænder bag på ryggen sådan der, så gik bare med stemningen.

Skrevet

Det er da en god start :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.