Hop til indhold

Randers Thaimassage

Featured Replies

Skrevet

Jeg så i Randers Onsdag at der var kommet et sted der hedder Randers Thaimassage. De tilbyder 1 time for 200,- så jeg tænkte at jeg da lige ville besøge stedet for at lave en anmeldelse af stedet. Da prisen var ok så tænkte jeg at det da ikke kunne gå helt galt.

Da jeg kom til stedet var der åben og der sad et par damer i forrummet. Jeg blev ført ind bagved til et lukket rum med en stor madras på gulvet. Pigen der førte mig ind var en på 30 år ikke så stor med et par gode patter.  :-P

Jeg lagde mig nøgen på madrassen og da hun kom ind spurgte hun om jeg havde ondt og så rørte hun nede ved nosserne og spurgte om de skulle have massage. Jeg takkede nej da jeg var kommet for at få massage fordi jeg ville gemme krudtet til om aften.  :-P

Efter jeg havde sagt nej et par gange til ekstra  fik jeg en god massage. På et tidspunkt ringede der en telefon og hun gik væk og der kom en anden ind og gav massage. Den første kom ind igen og begyndte at give massage. 2 damer på en gang det er virkelig godt. På det tidspunkt havde jeg bestemt at hvis hun var der når jeg skulle vende mig om så ville jeg da have hj, men desværre gik hun ud inden jeg fik mig vendt om. Den anden var omkring 45 år og slank.

Jeg tror at der er mulighed for at få hele pakken. 

De skriver at 4. gang er gratis i annoncen. Jeg fik dog ikke et klippekort da jeg betalte mine 200,-

http://e-avis.randersonsdag.dk/rao/20150225?s=1&p=42

Randers Thaimassage 

St. Voldgade 1a

50172528

Skrevet

Jeg fik en halv time med svensk afslutning til 300.- for et par uger siden. Det virkede til at være deres standard-pris.

Skrevet

Ja det må jo have en effekt på priserne i Randers at der snart er et sted på hvert hjørne  :D 

Skrevet
  • Author

Jeg fik en halv time med svensk afslutning til 300.- for et par uger siden. Det virkede til at være deres standard-pris.

Så kan jeg da godt forstå at Kat er sur.

Hvorfor betale 500,- når man kan får det samme for 300,-

Skrevet

Så kan jeg da godt forstå at Kat er sur.

Hvorfor betale 500,- når man kan får det samme for 300,-

Til gengæld var den massage jeg fik overhovedet ikke noget at råbe hurra for. Jeg var egentligt kommet for massagen, men næste gang vælger jeg at tage til den sportsmassør jeg plejer at bruge.

Skrevet

Man kan jo håbe på at Kat også går ned i pris. Hun er klart den bedste i Randers

Skrevet

Skulle stå elsker også Cats BJ

Ja, og tungen bag i!

Skrevet

Hej.

Har ik kunne finde denne på thailisten.

Nogle der kender deres åbningstider på en mandag?

Hilsen losser

Skrevet

Besøgte stedet i dag.

Var hverken imponeret over stedet og pigen.

Fik dårlig Massage og dårligt mekanisk hj.

600.

Kommer ikk igen

Skrevet

Hej.

var der forleden dag, og det var da noget af det mest elendige massage og handjob jeg har fået.

der kommer jeg aldrig igen, om det så kun koster Kr. 50,-

Og de damer på stedet var heller ikke noget at råbe hurra for, burde have gået igen, men i ved jo at det i situationen næsten altid er det lille hoved der bestemmer.

• 4 weeks later...
Skrevet

Jeg var et smut forbi igen i dag. Faktisk en ganske fin massage. Svensk afslutning, men åbenbart er de 300 for massage og svensk ikke en standardpris. Det fik jeg i hvert fald at vide i dag. :-)

Skrevet
  • Author

Jeg var et smut forbi igen i dag. Faktisk en ganske fin massage. Svensk afslutning, men åbenbart er de 300 for massage og svensk ikke en standardpris. Det fik jeg i hvert fald at vide i dag. :smile:

Hvad måtte du betale for det denne gang?

Skrevet

300, men det var sidste gang jeg fik det til den pris. De har åbenbart sat prisen på pakken op til 500, men hun accepterede de 300 da jeg ikke havde mere med.

Skrevet

Var der inde for en uges tid siden. Spurgte på en halv time med oliemassage og handjob. Hun startede ud med at sige 200. Men jeg troede nu ikke på, at det ville blive en halv time, så jeg forhandlede hende op til 400, mod at det så også skulle være en halv time.Og det var da godt nok de bedste ekstra 200, jeg har givet ud. Mindst en god halv time. Da jeg er 62, er det vigtigt, at en halv time også er en halv time. 

Men det var godt nok den lækreste massage, godt nok perfekt sammensat. Men det hele afhænger selvfølgelig også af pigen, som her var smilende og afslappet og gerne ville hyggesnakke under massagen. Andre steder er der ofte næsten tavshed. Sidst i 30'rne, let buttet, og i sort t-shirt og sorte legins. Hun var rigtig hyggelig og jeg sejlede bare hen bagefter. Kunne måske også være lidt på grund af den røg, jeg lige inden havde nydt ude i det skønne solskin. Men det er nu ikke en helt ny form for opvarmning.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.