Hop til indhold
Gæst

Søger igen..........

Recommended Posts

Gæst

Hej igen.

Det sidste halve år er jeg kommet nogenlunde fast hos Pailin på Roskildevej 76, Frederiksberg. :smile:

Hun skulle til thailand d 22/12-14, og være væk i 2 måneder, 

Hun sagde dog at hendes veninde ville passe butikken for hende, men butikken er stadig lukket og slukket

Hun var ret ivrig for at jeg IKKE måtte glemme hende :roll: , men forgæves ringninger og forbikørsler er det eneste jeg har kunnet indtil nu.

Er der nogen der ved om hun evt. har taget sig en forlænget ekstraferie :lol:, eller er "2 thaimåneder" det samme som 60 dage +15-20dag :lol:  :?:

Hilsner fra dråben

Del dette indlæg

Link til indlæg

De fleste tråde under efterlysninger er i sagens natur "søgninger". Kan du ikke overtales til at lave en mere beskrivende overskrift næste gang, du søger noget?

I nærværende tilfælde kunne du have have kaldt dit indlæg "Pailin, Frederiksberg - lang ferie" eller lign.

/Brunata

Redigeret af brunata

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun var ret ivrig for at jeg IKKE måtte glemme hende :roll:

Business as usual. Jeg har aldrig oplevet en thai, der ikke var ret ivrigt for at jeg ikke skulle glemme hende. Uanset om det var meningen, at vi skulle ses igen eller ej.

, eller er "2 thaimåneder" det samme som 60 dage +15-20dag  :lol:   :???::

Har flere gange oplevet det samme. "vi ses om en måned" og så går der et par måneder. Helt normalt. Det skal du ikke bekymre dig om, men blot konstatere at begrebet tid er en flexibel størrelse for specielt thai.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

De fleste tråde under efterlysninger er i sagens natur "søgninger". Kan du ikke overtales til at lave en mere beskrivende overskrift næste gang, du søger noget?

I nærværende tilfælde kunne du have have kaldt dit indlæg "Pailin, Frederiksberg - lang ferie" eller lign.

/Brunata

Jo-jo da, det kan jeg sagtens overtales til, du har ret.

Det er hermed taget ad notem.

Business as usual. Jeg har aldrig oplevet en thai, der ikke var ret ivrigt for at jeg ikke skulle glemme hende. Uanset om det var meningen, at vi skulle ses igen eller ej.

Har flere gange oplevet det samme. "vi ses om en måned" og så går der et par måneder. Helt normalt. Det skal du ikke bekymre dig om, men blot konstatere at begrebet tid er en flexibel størrelse for specielt thai.

Jeg er helt på det rene med at "ivrigheden" ikke går på at se MIG, men hvad jeg vil/kan hive op af tegnedrengen :grin:

Og egentlig er jeg nok også klar over at tidsperioder for thaier tolkes lidt mere,...........skal vi kalde det "bredt" ;)  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...