Hop til indhold

Laura Trepkasgade

Featured Replies

Skrevet

Der huserer 2 kvinder med navnet Laura på denne adresse, denne anmeldelse drejer sig om den ældre Laura.

Har før besøgt Laura når hun havde seancer med Rikke i den hyggelige kælder, men nu kom så lejligheden da hun pludselig annoncerede med en dag uden tidsbestillinger, det var bare at møde frem.

Som sagt så gjort, og jeg blev ikke skuffet.

Laura er en moden slank og meget smuk blondine, med flot og velsiddende brystparti.

Vi startede med en kop kaffe og bestemt intet tidspres.

Talte om en tur med en 69 og dansk, og det blev så aftalt.

Laura er på alle måder indlevende, tungekysser i lang tid, inden vi kom videre til de ædlere dele, vi nød begge det franske, tid til masser af kæleri og superfransk.

Laura får min bedste anbefaling, hun er forståeligt populær og til tider svær at få lavet aftale med, på grund af mange tidsbestillinger, men det var ventetiden værd.

Skrevet

Hvor gammel er hun og hvad kostede det?

Redigeret af FrankJ

Skrevet
  • Author

kr. 1.200,- kender ikke hendes alder, men moden og smuk er hun, en rigtig milf type 45-50 år er mit bedste bud

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.