Hop til indhold
Tilde

"TILDES TOUR" - HJÆLP SØGES FRA ALLE (KLINIKKER/BUREAUER/MÆND/PIGER/ALT HVAD DER KAN KRAVLE OG GÅ

Recommended Posts

Hej alle i skønne mænd,  helt fantastiske piger, private ordentlige steder, og gode, ærlige, reelle klinikker & bureauer ;)

Jeg har brug for jeres hjælp til min kommende "TILDES TOUR"

Jeg har en plan om at lave en "TILDES TOUR" , meningen med den er at komme ud i det danske land, på gæstevisit, både på private steder, klinikker & bureauer, og møde alle de skønne danske mænd, der gemmer sig rundt omkring ;)

Den hjælp jeg søger fra alle jer skønne mænd, fantastiske piger, private ordentlige steder, og gode, ærlige & reelle klinikker & bureauer, ja og alle andre som har et godt forslag, er hvis i gider at komme med et eller meget gerne flere forslag til nogle gode, ordentlig, ærlige og ikke mindst rimelige steder.

Jeg håber at i vil smide et link til deres evt. hjemmeside, eller sende mig en pm, med det eller deres nummer og gerne lidt info, hvad du kender til stedet, hvis du gider, ellers skal jeg nok selv tjekke stedet ud...

Det er egentlig også en WIN/WIN situation, for dig som har haft kig på mig....

For hvis du ønsker at jeg skal komme forbi i dit nærområde, kunne du jo forslå mig et godt sted i nærheden, og så vil jeg naturligvis tage det op. jeg kommer selvfølgelig ikke alle stederne der bliver forslået (det er heller ikke sikkert det er en mulighed for mig, kan jo ikke bare rykke ind hehe), men vælger de ud som jeg synes ser ud som noget for mig.  

Det er ikke fordi det behøver at være super fantasy, bare mennesker bag er nogle skønne folk, så er de største af mine krav opfyldt.

Jeg kommer fra Jylland, men kommer selvfølgelig gerne til Fyn og Sjælland, så send endelig bare forslag fra hele DK.

Nu håber jeg at i vil hjælpe mig lidt......

Det ville være super rart med noget hjælp, er sikker på der lægger mange gode, skønne steder, jeg leder naturligvis også selv efter steder, men det er super rart, hvis man kunne få nogle in put, fra nogle som ved noget, uanset om det er gæster, piger der kender til stedet, folk der har et godt sted.....

Så hold jer endelig ikke tilbage og siges det ikke, at man skal hjælpe en pige en nød :D

Vil gerne sige tak på forhånd....

Kram Tilde

ps. håber jeg poster dette, det rette sted, så jeg får nogle svar, så krydser lidt finger for at i vil hjælpe mig derude, i ved pigen i nød hehehe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...