Hop til indhold
Onslow

OPblødning på vej i MSM?

Recommended Posts

Jyllandspesten lægger spalteplads til David Trads' virkelighedsfjerne fantasier.

 

http://jyllands-posten.dk/debat/blogs/davidtrads/ECE7494087/Bare-vi-var-mere-som-svenskerne/

 

Og politiken lader Erik Holstein fremføre sine meninger.

 

http://politiken.dk/debat/debatindlaeg/ECE2567493/de-intellektuelle-har-spillet-fallit/

 

Fantastisk, at aviserne giver plads til skribenter med holdninger der diametralt strider mod den redaktionelle linje.

 

Hvis det altså ikke lige var for det faktum, at begge aviser har samme ejer.

 

Nogen, der tror, at det er helt tilfældigt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du mener, at er man borgerlig, så kan man ikke skrive i politiken og omvendt i jp?

Sikkert i din verden, men sådan er demokrati ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du mener, at er man borgerlig, så kan man ikke skrive i politiken og omvendt i jp?

Sikkert i din verden, men sådan er demokrati ikke

Læs nu overskriften til mit indlæg. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke med Jer andre, men jeg er efterhånden dødtræt af altid at skulle høre om racisme, virkelig eller indbildt.

Udover vejret har Politiken jo ikke skrevet om ret meget andet i de sidste 25 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er da klart. Der foregår diskrimination af muslimske medborgere dagligt.

Abdullah kan ikke få arbejde pga. sit navn eller udseende selvom han har kvalifikationerne.

Aisha får hevet sit tørklæde af, hvis hun vover at vise sig offentligt i det. 

Jo Danmark er fyldt med rascister desværre og de fleste af dem er i den ældre generation  :(

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jo Danmark er fyldt med rascister desværre :(

 

Tilsyneladende også af antisemitter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fantastisk, at aviserne giver plads til skribenter med holdninger der diametralt strider mod den redaktionelle linje.

 

Det er s'gu da svært at skabe debat hvis alle klapper hinanden på ryggen og er enige om alt. :mrgreen:  Og normalt kalder man det demokratisk, hvis alle har mulighed for at ytre sig uanset om de er enige eller ej.

 

Man er da afhængig af, at der kommer forskellige synspunkter før der bliver til en debat. Sådan er det naturligvis i aviserne og vel egentlig også her på EG.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jyllandspesten lægger spalteplads til David Trads' virkelighedsfjerne fantasier.

 

http://jyllands-posten.dk/debat/blogs/davidtrads/ECE7494087/Bare-vi-var-mere-som-svenskerne/

 

Og politiken lader Erik Holstein fremføre sine meninger.

 

http://politiken.dk/debat/debatindlaeg/ECE2567493/de-intellektuelle-har-spillet-fallit/

 

Fantastisk, at aviserne giver plads til skribenter med holdninger der diametralt strider mod den redaktionelle linje.

 

Hvis det altså ikke lige var for det faktum, at begge aviser har samme ejer.

 

Nogen, der tror, at det er helt tilfældigt?

Politiken har en meget lang tradition for at lægge spalteplads til synspunkter der ligger meget langt fra politikens normale redaktionelle linie.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I denne sammenhæng, vil jeg sige Main Stream Media...

Tak, det havde jeg aldrig gemmenskuet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I denne sammenhæng, vil jeg sige Main Stream Media...

Den havde jeg heller ikke fanget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry folks, jeg troede, åbenbart fejlagtigt, at det begreb var alment kendt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry folks, jeg troede, åbenbart fejlagtigt, at det begreb var alment kendt.

Det er det så nu  :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry folks, jeg troede, åbenbart fejlagtigt, at det begreb var alment kendt.

Som Bear skriver så ved vi det nu, det er en god dag når man lære noget nyt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg havde heller ikke fanget den, men takket være Filosoffen er jeg nu blevet lidt klogere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

God tråd, der rører ved noget centralt i vores opfattelse af os selv og de nye danskere. Der har for mig at se været en uvilje til at se for alvor på, hvor problemerne opstår. Man har nok kunnet sige narkokriminelle, men ikke indvandrerkriminelle, og det er efter min opfattelse en stor fejl. Hvis man vil løse problemet, må man i åbenhed sætte den rigtige adresse på.

Det er også påfaldende, hvordan der i hele verden udøves muslimsk terror i meget stort omfang.

Jeg har funderet over, hvad det skyldes, men er ikke kommet frem til nogen endelig forklaring, udover det må have noget med en grundlæggende livsanskuelse i islam, og helt sikkert også noget at gøre med, at drenge ikke opdrages og disciplineres på samme måde, som vi gør i den vestlige kulturkreds og blandt asiater. 

Der er helt sikkert nogen, der ved mere om den her problematik end jeg. Det kunne være rart at få en dyb årsagsanalyse af årsagen til al den vold.

Del dette indlæg


Link til indlæg

God tråd, der rører ved noget centralt i vores opfattelse af os selv og de nye danskere. Der har for mig at se været en uvilje til at se for alvor på, hvor problemerne opstår. Man har nok kunnet sige narkokriminelle, men ikke indvandrerkriminelle, og det er efter min opfattelse en stor fejl. Hvis man vil løse problemet, må man i åbenhed sætte den rigtige adresse på.

Det er også påfaldende, hvordan der i hele verden udøves muslimsk terror i meget stort omfang.

Jeg har funderet over, hvad det skyldes, men er ikke kommet frem til nogen endelig forklaring, udover det må have noget med en grundlæggende livsanskuelse i islam, og helt sikkert også noget at gøre med, at drenge ikke opdrages og disciplineres på samme måde, som vi gør i den vestlige kulturkreds og blandt asiater. 

Der er helt sikkert nogen, der ved mere om den her problematik end jeg. Det kunne være rart at få en dyb årsagsanalyse af årsagen til al den vold.

Du må ikke kalde store dele af en unævnelig befolkningsgruppe for kriminelle, for det ville stride mod det skønmaleri, som nosseløse politikere ønsker at male godt supporteret af MSM - Die Lügenpresse, for dem, der ikke kender det første udtryk.

 

DANSKE unge går amok i Prag, smadrer hoteller og stikker folk med kniv.

 

Prøv at researche lidt på disse DANSKE unge uden for den del af pressen, så vil der gå en prås op for dig.

 

Du skal selvfølgelig over på de alternative medier, så som Den Korte Avis, Uriasposten, Snaphanen og 180°, hvis du vil se billeder af abekattene. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den etniske splittelse
Brudflader 23.02.2015 kl. 03:00
Lars Olsen, forfatter
http://www.jyllands-posten.dk/premium/kommentar/brudflader/ECE7473451/Den-etniske-splittelse/
-------------------
 
Forudsætningen for en inkluderende fungerende velfærdsstat, er at den samtidig er ekskluderende.
 
At udtale som den forrige svenske statsminister Fredrik Reinfeldt, at Sverige ikke er for svenskerne, men at Sverige er hvad dem der kommer til Sverige gør Sverige til, er mine øjne det samme som at begå nationalt selvmord, og at erklære velfærdssamfundet for stendød.
 
Den udvikling vi er vidne til i Danmark som det øvrige nord-Europa, udgør på en og samme tid en gave til de venstreradikale, der ser kapitalismens sammenbrud som en forudsætning for revolutionen, som til de neu-liberale, der ser indvandringen som et middel til at få velfærdsstaten til at bryde sammen under byrden fra sin egen vægt.

Venlig hilsen
Rejsenetværk
Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

God tråd, der rører ved noget centralt i vores opfattelse af os selv og de nye danskere. Der har for mig at se været en uvilje til at se for alvor på, hvor problemerne opstår. Man har nok kunnet sige narkokriminelle, men ikke indvandrerkriminelle, og det er efter min opfattelse en stor fejl. Hvis man vil løse problemet, må man i åbenhed sætte den rigtige adresse på.

Det er også påfaldende, hvordan der i hele verden udøves muslimsk terror i meget stort omfang.

Jeg har funderet over, hvad det skyldes, men er ikke kommet frem til nogen endelig forklaring, udover det må have noget med en grundlæggende livsanskuelse i islam, og helt sikkert også noget at gøre med, at drenge ikke opdrages og disciplineres på samme måde, som vi gør i den vestlige kulturkreds og blandt asiater. 

Der er helt sikkert nogen, der ved mere om den her problematik end jeg. Det kunne være rart at få en dyb årsagsanalyse af årsagen til al den vold.

Mig bekendt er det den eneste "religion" der opfordret til at omvende vantro, bla. vha løgne og vold. Og vil de stadig ikke makke ret, så er det legitimt at slå de vantro ihjel. 

OK det skete også indenfor kristendommen, men det er nu nogle hundrede år siden. 

Mig bekendt, igen, er det også den eneste "religion" hvor den hellige bog, mere er en drejebog i hvorledes man i detaljer skal leve sit liv, skal gøre og må tænke, end en vejledning i et rent og menneskekærligt liv.  

 

Religion er i "" fordi jeg ikke anser islam som en rigtig religion, mere som et middel, en relativt lille gruppe herskere, til at bevare magten. 

Indenfor erhvervslivet hedder den styreform Mushroom Management. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mig bekendt er det den eneste "religion" der opfordret til at omvende vantro, bla. vha løgne og vold. Og vil de stadig ikke makke ret, så er det legitimt at slå de vantro ihjel. 

OK det skete også indenfor kristendommen, men det er nu nogle hundrede år siden. 

Mig bekendt, igen, er det også den eneste "religion" hvor den hellige bog, mere er en drejebog i hvorledes man i detaljer skal leve sit liv, skal gøre og må tænke, end en vejledning i et rent og menneskekærligt liv.  

 

Religion er i "" fordi jeg ikke anser islam som en rigtig religion, mere som et middel, en relativt lille gruppe herskere, til at bevare magten. 

Indenfor erhvervslivet hedder den styreform Mushroom Management. 

Folk må sku tro på hvad de vil, det skal bare ikke gå ud over mig på nogen som helst måde! Det må de holde der hjemme og helt væk fra gaden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...