Hop til indhold
19517

Træt af, at været til grin! Sabay Massage

Recommended Posts

Hej Brødre

 

Jeg betaler 800 kroner for 20 min. massage og en spiller. 

 

Stedet er meget trængt/småt. Lige ved at busstoppested.

Jeg får kontakt til denne kvinde som jeg har vedhæftet billed af. Jeg tror hun hedder Ana. Men jeg kan ikke altid huske deres navne selv om jeg spørger flere gange for at huske det.

Hun har en dejlig buttet krop med meget smal talje. Overbid så hun så ret sød ud. Jeg bestilte tantramassage i en time med den glade slutning.

Det blev så 800 som jeg havde regnet med.

Hendes teknik er klodset. Hun gør det alt for hurtigt selv om jeg sige til hende at jeg godt kan lide det "slow" men den fanger hun ikke. På et tidspunkt da jeg ligger på maven og er vildt lidderlig kravler hun op på mig og visker helt ned i mit øre. At hun gerne vil tage tøjet af så det bliver til en B2B, at jeg ikke skal betale mere, men at det så bare bliver til ½ time. Jeg er så liderlig at jeg ikke kan tænke. Jeg husker at jeg dog når at tænke at ½ time fra nu med hendes krop imod min, ville være dejligt. Har en gang prøvet B2B og det var vildt frækt. Så tager hun tøjet af og jeg bliver nød til at vende mig om så jeg kan se hendes dejlige store bryster. Hun kravler op på mig og gnider sine bryster i mod min glade ven mens hun rykker i den med hånden. Jeg prøver på at få hende til at lavet noget mere. Altså at få hende til at kravle rundt på min som den anden gang jeg prøvede B2B. Men så siger hun at vi kun har 5 minutter tilbage. Jeg tænker "what the fuck sker der lige her" 

Da hun så til sidst vasker mig af kommer jeg til at tænke på en Russisk stor kvinde jeg så en en film. Jeg blev ikke blidt vasket. Nej jeg blev skrubber som om jeg skulle havde vasket olie af. Ikke ret så behageligt. Men på dette tidspunkt kunne jeg ikke andet end grine inden i. Jeg ville bare væk. 

 

Når man har fundet en dejlig kvinde som er til stede sammen med dig. Så er det lige som om at man kan flyve der fra. Men når man som denne gang bare føler sig til grin. Så kan jeg ikke lade være med at blive ked af det. og så ret sur. For hun vidste jo godt at jeg lige der var så vildt tændt at jeg kunne manipulerers med, At jeg ville gå der fra uden at sige noget. 

 

Jeg vil gerne høre jer andre hvad i føler når i har været ude for noget som dette her?

Jeg har hørt at hvis man tager til Thailand er kvinderne der over, i forhold til dem her hjemme, som nat og dag. Ved i noget om dette?

 

 

Jeg kommer ikke igen hos:

Sabay Massage
Søndre Fasanvej 18A
2000 Frederiksberg

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder umiddelbart, som om du er blevet tørret - og da ikke med et håndklæde.

 

De 800 lyder meget normalt for en B2B, men det er for en time.

En forestilling på 20 minutter svarer til en timepris på 2.400, og her kunne du have besøgt en dansk toppige.

 

Jeg vil gerne høre jer andre hvad i føler når i har været ude for noget som dette her?

Jeg har hørt at hvis man tager til Thailand er kvinderne der over, i forhold til dem her hjemme, som nat og dag. Ved i noget om dette?

 

Til det sidste kunne du jo høre Stump ad. Han er vist fast stationeret derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg vil gerne høre jer andre hvad i føler når i har været ude for noget som dette her?

 

Det lyder bekendt og man føler sig bondefanget - bl.a. derfor bestiller jeg næsten altid kun ½ time eller mere med fuldpakke hos thaipigerne, da jeg så, som regel selv kan disponere tiden og springe den ligegyldige massage over eller få den tilsidst, hvis der er ekstra tid.

 

Starter f.eks. med lidt blidt pirringssvensk liggende på ryggen på briksen og pigen helt nøgen ved siden af (NB. thaipiger er altså så sjove, når de skal tage tøjet af og man samtidigt kigger på dem :P ), så jeg også kan stimulere hende lidt, før vi evt. hopper over i sengen til de lidt mere gymnastiske øvelser :)  - og så alt efter stemningen - og pigen, selv vælge en form for afslutning - min favorit er dog nok igen at hoppe over på briksen og lade pigen slutte af med en fræk svensker, hvor hun lige laver nummeret med at trykke et bestemt sted mellem nosser og anus - og ellers også masserer nosserne godt igennem med lidt olie på :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://www.sabay-massage.dk/63729821

 

På Sabay's hjemmeside findes et billede med to søde piger. Den ene har et lille charmerende overbid. Er det den pige, der her er tale om.

 

Det er ellers et sted, jeg jævnligt fortæller mig selv, at jeg bør aflægge visit. Pigerne ser så søde og høflige ud. - Det kan da kun blive en rar oplevelse.

 

Er det de piger, der arbejder der, eller er der også andre - eller er de søde der slet ikke? - Så kan jeg jo lægge den attrå væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er også kommet en del på Sabay. :cool:

 

Den ene af pigerne ( hende der folder hænderne sammen ) er Nam, hun er indehaver, har fået massage af hende et par gange, afsluttet med et HJ :-P

Den anden pige har jeg aldrig mødt, trods hyppige besøg over en periode på et lille års tid, ......for et års tid siden :shock:

 

Sidst jeg var der, for et års tid siden var der kun Nam og en ældre kvinde, jeg blev modtaget og vist ind i værelset af Nam, men skulle betjenes af den ældre, da jeg skulle til at smide tøjet blev jeg i det samme ringet op (havde glemt at slukke for mobilen) og jeg var nødt til at haste til jobbet. Det var måske godt det samme :oops: .

 

Jeg har før fået massage af en pige der snakker VILDT MEGET/HELE TIDEN, hun var faktisk meget sød :smile:

Har også fået massage af en pige der gerne smed tøjet og gav et HJ, men ABSOLUT ingen berøring :sad:

Endvidere har jeg fået massage af en pige der kaldte sig Lek, dansk talende, og rigtig god til massage, samt HJ med hende i afklædt tilstand. Hende kunne man lidt mere efter 2-3 besøg. :-P

Og til sidst har jeg oplevet en Maya, damn, hun var sprød. :)

 

Men jeg har ikke været der det sidste års tid, efter at jeg fik besked på at Lek, var på arbejde (spurgte efter hende), men det var den ældre der skulle behandle mig

Og det var så anden gang jeg stødte på den ældre, og jeg gik igen :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Brødre

 

Jeg betaler 800 kroner for 20 min. massage og en spiller. 

 

Stedet er meget trængt/småt. Lige ved at busstoppested.

Jeg får kontakt til denne kvinde som jeg har vedhæftet billed af. Jeg tror hun hedder Ana. Men jeg kan ikke altid huske deres navne selv om jeg spørger flere gange for at huske det.

Hun har en dejlig buttet krop med meget smal talje. Overbid så hun så ret sød ud. Jeg bestilte tantramassage i en time med den glade slutning.

Det blev så 800 som jeg havde regnet med.

Hendes teknik er klodset. Hun gør det alt for hurtigt selv om jeg sige til hende at jeg godt kan lide det "slow" men den fanger hun ikke. På et tidspunkt da jeg ligger på maven og er vildt lidderlig kravler hun op på mig og visker helt ned i mit øre. At hun gerne vil tage tøjet af så det bliver til en B2B, at jeg ikke skal betale mere, men at det så bare bliver til ½ time. Jeg er så liderlig at jeg ikke kan tænke. Jeg husker at jeg dog når at tænke at ½ time fra nu med hendes krop imod min, ville være dejligt. Har en gang prøvet B2B og det var vildt frækt. Så tager hun tøjet af og jeg bliver nød til at vende mig om så jeg kan se hendes dejlige store bryster. Hun kravler op på mig og gnider sine bryster i mod min glade ven mens hun rykker i den med hånden. Jeg prøver på at få hende til at lavet noget mere. Altså at få hende til at kravle rundt på min som den anden gang jeg prøvede B2B. Men så siger hun at vi kun har 5 minutter tilbage. Jeg tænker "what the fuck sker der lige her" 

Da hun så til sidst vasker mig af kommer jeg til at tænke på en Russisk stor kvinde jeg så en en film. Jeg blev ikke blidt vasket. Nej jeg blev skrubber som om jeg skulle havde vasket olie af. Ikke ret så behageligt. Men på dette tidspunkt kunne jeg ikke andet end grine inden i. Jeg ville bare væk. 

 

Når man har fundet en dejlig kvinde som er til stede sammen med dig. Så er det lige som om at man kan flyve der fra. Men når man som denne gang bare føler sig til grin. Så kan jeg ikke lade være med at blive ked af det. og så ret sur. For hun vidste jo godt at jeg lige der var så vildt tændt at jeg kunne manipulerers med, At jeg ville gå der fra uden at sige noget. 

 

Jeg vil gerne høre jer andre hvad i føler når i har været ude for noget som dette her?

Jeg har hørt at hvis man tager til Thailand er kvinderne der over, i forhold til dem her hjemme, som nat og dag. Ved i noget om dette?

 

 

Jeg kommer ikke igen hos:

Sabay Massage

Søndre Fasanvej 18A

2000 Frederiksberg

 

Minder meget om den oplevelse jeg havde med hende for 2 år siden.

 

Hendes navn er "A"  (Ai)

 

 

 

-OD

Redigeret af OrganDonor

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://www.sabay-massage.dk/63729821

 

På Sabay's hjemmeside findes et billede med to søde piger. Den ene har et lille charmerende overbid. Er det den pige, der her er tale om.

 

Det er ellers et sted, jeg jævnligt fortæller mig selv, at jeg bør aflægge visit. Pigerne ser så søde og høflige ud. - Det kan da kun blive en rar oplevelse.

 

Er det de piger, der arbejder der, eller er der også andre - eller er de søde der slet ikke? - Så kan jeg jo lægge den attrå væk.

 

Hende til højre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne høre jer andre hvad i føler når i har været ude for noget som dette her?

Jeg har hørt at hvis man tager til Thailand er kvinderne der over, i forhold til dem her hjemme, som nat og dag. Ved i noget om dette?

 

Har aldri vært i Thailand, men fikk en gang forpleining av en kvinne som akkurat hadde ankommet med fly derfra.

 

Hun hadde med seg en HELT annen energi enn de man vanligvis møter på klinikk. Dette kan jo selvfølgelig være en tilfeldighet, men det var første (og, dessverre, hittil siste) gang jeg har følt at det er noe spesielt ved de thailandske kvinner som andre kvinner ikke har.

 

YMMV.

Redigeret af Hofman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Jeg var der i går, og er særdeles tilfreds med Ana ( med det charmerende overbid ). Hun kender sin pris, ja, men det gør alle thaipiger smukke og søde thaipiger når de er sammen med liderlige mænd.

Min eneste anke er det kæmpestore spejl. Da jeg kom ind i rummet, troede jeg faktisk, at der var to brikse :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FranzJäger

Har op til flere gange fået tantra massage på stedet, med både hende til venstre på deres forside billede, og også med dem begge to, altså hende til venstre og den ældre kvinde der er der.

Hende fra forside billedet til venstre gav en sublim erotisk "tantra" massage, og satte sig kådt på mit ben med en ganske våd fisse og kørte frem og tilbage, og jeg husker det som ganske dejligt sex med hende da vi nåede dertil. De første par gange jeg kom hos hende, var der ikke andet på menu'en end en håndtrold, men så løsnede hun op.

Jeg fik også massage på et tidspunkt af hende den ældre thai. Jeg var lidt betænkelig ved situationen, men jeg lod mig rive med, og det fortrød jeg bestemt ikke. Meget kompetent massage, og der var kun håndtrold muligt, men med trøjen af, afslørede hun nogle ganske store tunge naturlige bryster, som hun tydeligvis nød man rørte ved. Hun havde meget varme hænder, så der gik ikke længe, med følelsen af varme hænder og tunge bryster, før ladningen blev skudt af.

Jeg har dog ikke været der det sidste års tid, så jeg ved ikke om standarden på stedet er blevet dårligere.

Redigeret af FranzJäger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, den 11/11/2016 at 11:33:

Jeg var der i går, og er særdeles tilfreds med Ana ( med det charmerende overbid ). Hun kender sin pris, ja, men det gør alle thaipiger smukke og søde thaipiger når de er sammen med liderlige mænd.

Min eneste anke er det kæmpestore spejl. Da jeg kom ind i rummet, troede jeg faktisk, at der var to brikse :-)

Hvorfor skrive videre på et indlæg fra 2014?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
1955 skrev, 1 time siden:

Hvorfor skrive videre på et indlæg fra 2014?

Jeg vidste ikke,  at der er en forældelsesfrist på tråde! Du kan f.eks lade være med at læse mine indlæg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...