Onslow 15848 Skrevet 1. Marts, 2015 Crownprinsen blev gift med sin Mary med efterfølgende en pompøs fest med alle gode kongetro foran flimmeren. Som det sig hør og bør trak brudeparret sig sidst på aftenen tilbage til de kongelige gemakker. Og skam få, men Margrethe og Prinzen lusker bagefter for at lytte ved døren. Mary er jo som alle kvinder lidt forfængelig og havde taget sko på, som var lidt for små. Hun kæmper forgæves med at få dem af og må bede Frederik om hjælp. Han kæmper med den ene sko, mens hun vånder sig og siger "forsigtig Frederik". Skoen ryger endelig af med et svup, mens hun lidende udbryder et "av" Frederik smiler begejstret til sin kone og tilkendegiver, at den godt nok var stram. Uden for døren hviner Margrethe henrykt, banker H(stumt H)enri i siden og udbryder, "hun var jomfru, jeg vidste det". Imens kæmper Frede med den anden sko, som nok sidder endnu mere fast, og derfor får Mary til at klage sig endnu mere. Til sidst ryger skoen dog af, og Frederik udbryder med et veltilfreds smil, "wow, den her var endnu strammere." Udenfor lægger ham med stumt H armen om sin kone og siger determineret. Hør Margrethe, jeg sige, DET er min dreng, det der, DET er min dreng. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg