Hop til indhold
Joey

Artemis - nybegyndere

Recommended Posts

Er nogle stykker der påregner at tage på Artemis om 14 dage - 3 spørgsmål trænger sig på 1) er det rigtigt husket, at der i badet på Artemis er alskens deodoranter? (Så man er fri for at medbringe egen) 2) hvordan er kvaliteten af aftensmaden? 3) ellers nogle gode råd til newbies? På forhånd tak

Redigeret af Joey

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er nogle stykker der påregner at tage på Artemis om 14 dage - 3 spørgsmål trænger sig på 1) er det rigtigt husket, at der i badet på Artemis er alskens deodoranter? (Så man er fri for at medbringe egen) 2) hvordan er kvaliteten af aftensmaden? 3) ellers nogle gode råd til newbies? På forhånd tak

 

Jeg var der for få dage siden. :D

 

1. nej 

2. maden er ok der er 2-3 varme retter, dog er salatbaren, kedeligt.

3. der findes masser af råd søg og du skal finde...

 

kan høre du går mere op i klubben end pigerne haha...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker Nille :-) ej da - trunterne er det vigtigste - tænder selv mest på milfs, så håber der er et par stykker af dem - og ellers går det nok - udvalget og kvaliteten virker helt i top :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker Nille :smile: ej da - trunterne er det vigtigste - tænder selv mest på milfs, så håber der er et par stykker af dem - og ellers går det nok - udvalget og kvaliteten virker helt i top :smile:

 

der er også milfs, fx. Fatima...

 

Tips: tag nok penge med... jeg havde penge men det viste sig ikke at være nok... så jeg måtte sige til pigerne at hvis vi skulle knalde, så skulle jeg lige hæve i klubbens kontant automat, det gjorde jeg så...

dog til en overkurs på +8% + bankgebyr...  det blev til 5 piger og total 6 timers sex. Det er farlig for begge punge at opholde sig længe i klubben :lol:

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når I ankommer og har været i bad, så prøv i første omgang at styre udenom barområdet, hvor de værste sharks, som regel sidder på lur og se jer lidt om i klubben først.

 

Personligt syntes jeg maden var udmærket - fik forøvrigt kontakt med en lettere moden thaipige, mens jeg spiste, som lokkede mig med ned i en af de hyggelige hytter udenfor  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når I ankommer og har været i bad, så prøv i første omgang at styre udenom barområdet, hvor de værste sharks, som regel sidder på lur og se jer lidt om i klubben først.

 

Personligt syntes jeg maden var udmærket - fik forøvrigt kontakt med en lettere moden thaipige, mens jeg spiste, som lokkede mig med ned i en af de hyggelige hytter udenfor  :P

 

man kan gå nedeunder i wellness området og gemme sig,

men jeg gør det modsatte og jeg "sætte" sharks på plads med det samme med høflige afvisninger, så er der respekt i barområdet, jeg elsker også "spillet" :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker og bukker - det bliver for vildt :-) et spørgsmål mere - hvis man ønsker BJ af 2 piger og kun det - er prisen så 2 x 60 EUR? Altså ik at jeg gider fedte med pengene men bare nysgerrig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tag den med ro. Hop ikke på den/de første og bedste, men hold krudtet tørt indtil den "rette" dukker op.

Brug nogle timer derinde, så stemningen bundfalder :)

Aftal altid tid og ydelse inden. Medbring eget ur. Jeg har flere gange hyggesnakket efter agten og fået lov til at betale for dette :D glemte lige, at man ikke stod i baren :P

Der er nogle meget flotte piger. Der skal man ikke holde sig tilbage og vente. Nogle ser du kun en gang, og så er de væk.

Snak lidt med tyskerne. Jeg havde en god snak med en ung tysk-tyrkisk mand om de famøse tegninger i baren - Vi blev ikke enige om ytrungsfriheden. Men vi blev enige om at dele en pige, og som stamkunder kendte han en lilleguldklump. Verden er fuld af åbne døre.

Redigeret af chatname

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tag den med ro. Hop ikke på den/de første og bedste, men hold krudtet tørt indtil den "rette" dukker op.

Brug nogle timer derinde, så stemningen bundfalder :)

Aftal altid tid og ydelse inden. Medbring eget ur. Jeg har flere gange hyggesnakket efter agten og fået lov til at betale for dette :D glemte lige, at man ikke stod i baren :P

 

 

Jeg aftaler sjældent tid og ydelser men lader tingene udvikle sig, sidst blev til fantastiske sessioner fx. 2 fanatiske timer med en tysk pige, som var med på det værste, hun nød det virkeligt og var tændt fra start til slut :D

Det gode ved FKK er at hvis man får en dårlig oplevelse så er det op på hesten igen med en ny pige...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er normen - omkring taletid med pigerne før man evt går med dem op - tænker hvis man gerne lige vil mærke om der er kemi - ellers er det jo nærmest umuligt at skille fårene fra (hun)bukkene eller guldfiskene fra hajerne om I vil ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er normen - omkring taletid med pigerne før man evt går med dem op - tænker hvis man gerne lige vil mærke om der er kemi - ellers er det jo nærmest umuligt at skille fårene fra (hun)bukkene eller guldfiskene fra hajerne om I vil :wink:

 

 

Der er ingen normer, men lad være med at spilde pigens tid hvis du ikke er interesseret i hende.

 

Typiske samtaler er 5-10 min alt efter hvor travl der er i klubben. Artemis er ikke en samtaleklub som fx. Samya og Aca, hvor jeg kan sidde, nusse og snakke i ½-1 time med nogle piger....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tips: tag nok penge med... jeg havde penge men det viste sig ikke at være nok... så jeg måtte sige til pigerne at hvis vi skulle knalde, så skulle jeg lige hæve i klubbens kontant automat, det gjorde jeg så...

dog til en overkurs på +8% + bankgebyr...  det blev til 5 piger og total 6 timers sex. Det er farlig for begge punge at opholde sig længe i klubben :lol:

 

Du kunne have lånt af mig, jeg havde rigeligt med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...