Borende X 25043 Skrevet 28. Februar, 2015 Nærmere forklaring udbedes 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin Alves 63 Skrevet 28. Februar, 2015 ja den er godt nok uforskammet, sådan at sende et helt blank stykke papir ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mor26 146 Skrevet 28. Februar, 2015 Haha den skriver jo den skal bruge større papir hehe fordi hun er for tyk :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 28. Februar, 2015 (edited) OK, nu finder min undren en forklaring: Jeg bruger Firefox, og her er Gungners indlæg helt blankt. Bruger jeg Safari, kommer der imidlertid en lille film frem, som ikke ses med Firefox. Dette problem er ret nyt. Kunne Bunkeren ikke gøre noget ved det? Redigeret 28. Februar, 2015 af Borende X 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Patrick 69 91 Skrevet 28. Februar, 2015 den ses heller ikke med google chrome , men så får vi jo bare en ekstra joke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 28. Februar, 2015 (edited) Jamen, jeg har da set det. Der står jo ingenting. Gungner har sat kopimaskinen til at kopiere 250 stk., men glemt at lægge papir i maskinen. Soleklart. Eller måske 500 kopier uden original i maskinen!!! Papiret kan genbruges. Redigeret 28. Februar, 2015 af Krølle Bølle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 28. Februar, 2015 Hurra - på min tablet ser jeg nu ganske tydeligt indholdet. Men det er jo ikke jul endnu!! Kontordamen viser bar nummer - 1000 kopier skal tages. Hor. Hor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Februar, 2015 OK, nu finder min undren en forklaring: Jeg bruger Firefox, og her er Gungners indlæg helt blankt. Bruger jeg Safari, kommer der imidlertid en lille film frem, som ikke ses med Firefox. Dette problem er ret nyt. Kunne Bunkeren ikke gøre noget ved det? Du skal osse altid brokke dig Problemet er diskuteret >her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg