Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

halløjsa. Jeg har for 2 måneders tid siden været hos muk i Vejle. Og må sige at jeg fik en vanvittig god behandling. Tror nu også mere det havde med pigen at gøre. Hun var ret ung også vidt jeg kunne se havde hun en eller anden slags form for bøgle på sine tænder. Hun fortalte dog hun skulle til Thailand nogle dage efter jeg var der. Nogle der ved hvem hun er og hvornår hun kommer igen. Vil så gerne have en behandling mere

Skrevet

Havde du nu spurgt for 2 måneder siden havde jeg måske kunnet hjælpe dig, kan ikke helt huske hvem der var der foruden Angy og Linda.. Linda tog hjem omring Nytår, men ingen af de to havde mig bekendt bøjle på.. Linda var ung og korthåret men super dejlig og én af mine foretrukne dengang, men ved ikke om hun kommer igen,,, Angy er der måske endnu men hun er lidt ældre og ikke én jeg kan anbefale til andet end massage.. May er der nu og har været der siden nytår, men hun har da vist ikke bøjle på, men er ung og virkelig lækker og super dejlig til tillægs ydelser, tror også Ann er der endnu , hun er meget meget lille.. tror ca 145, og såmænd rigtig sød, og om hun har bøjle på ja det ved jeg faktisk ikke, det kan godt være, men har ikke bemærket det.. men du kan jo bare spørge om du må se dem alle hvis du besøger dem, det har de ingen problem med, så kan du jo se om du kan genkende hende.. og ellers kan du jo ringe til Muk og spørge, hun kan lidt dansk, så måske hun kan hjælpe

Redigeret af Hyggeonkel

Skrevet

hejsa

har lige været der ,hendes navn er vist Mio, sød pige, virker lidt stille,er måske lidt generet,kommer gerne igen :)

Skrevet
  • Author

Jensr --

Hva mener du ? Har du lige været forbi og fået massage af hende ? Og havde hun bøjle eller andet på tænderne ?

Hilsen Frandsen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.