Hop til indhold

Recommended Posts

halløjsa. Jeg har for 2 måneders tid siden været hos muk i Vejle. Og må sige at jeg fik en vanvittig god behandling. Tror nu også mere det havde med pigen at gøre. Hun var ret ung også vidt jeg kunne se havde hun en eller anden slags form for bøgle på sine tænder. Hun fortalte dog hun skulle til Thailand nogle dage efter jeg var der. Nogle der ved hvem hun er og hvornår hun kommer igen. Vil så gerne have en behandling mere

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde du nu spurgt for 2 måneder siden havde jeg måske kunnet hjælpe dig, kan ikke helt huske hvem der var der foruden Angy og Linda.. Linda tog hjem omring Nytår, men ingen af de to havde mig bekendt bøjle på.. Linda var ung og korthåret men super dejlig og én af mine foretrukne dengang, men ved ikke om hun kommer igen,,, Angy er der måske endnu men hun er lidt ældre og ikke én jeg kan anbefale til andet end massage.. May er der nu og har været der siden nytår, men hun har da vist ikke bøjle på, men er ung og virkelig lækker og super dejlig til tillægs ydelser, tror også Ann er der endnu , hun er meget meget lille.. tror ca 145, og såmænd rigtig sød, og om hun har bøjle på ja det ved jeg faktisk ikke, det kan godt være, men har ikke bemærket det.. men du kan jo bare spørge om du må se dem alle hvis du besøger dem, det har de ingen problem med, så kan du jo se om du kan genkende hende.. og ellers kan du jo ringe til Muk og spørge, hun kan lidt dansk, så måske hun kan hjælpe

Redigeret af Hyggeonkel

Del dette indlæg

Link til indlæg

hejsa

har lige været der ,hendes navn er vist Mio, sød pige, virker lidt stille,er måske lidt generet,kommer gerne igen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...