Hop til indhold
Gæst

At besøge Patty, Sabai dee massage i Brylle

Recommended Posts

Gæst

Indrømmet, jeg har besøgt stedet i Brylle en hel del gange, ...men Patty er kun blevet nævnt som sidebemærkninger i andre tråde, så nu

synes jeg det er på tide at hun for den omtale hun fortjener.

 

 

Til dem der ikke kender stedet, og ikke har pløjet alle de andre tråde igennem, skal jeg måske lige ridse grundprincipperne for stedet op.

 

Sabai dee thai massage i Brylle, er et massage sted, men hvor der mulighed for ekstra ydelser, hvis kemien passer!

 

Respekt, diskretion og høflighed er en selvfølge, så man kan være sikker på ikke at møde andre gæster, når man besøger stedet.

 

Har man fået en B 2 B eller en luksus behandling bliver man tilbudt et bad efterfølgende, sammen med pigen der gav behandling. :D

 

Skulle man trænge til et bad når man ankommer, er dette også muligt.

 

Efter endt behandling, vil man se linned og håndklæder blive skiftet, så der er friskt, rent og pænt til den næste gæst.

 

Dette gør det for mig til et meget indbydende og appetitligt  sted at besøge, og derfor jeg gerne kommer igen, gang efter gang.

 

En ting er omgivelserne, en anden er behandlingen. Pigerne er jo forskellige og kemier lige dan, så selvfølgelig vil der også være forskellige

opfattelser af dette sted, men jeg ved, at der bliver arbejdet på at forbedre, der hvor det halter. ;)

 

Men nu til Patty....

Her er der ikke noget der halter!

 

Patty er en virkelig dygtig massør, og som har udviklet sig meget igennem den tid jeg har kendt hende. Hun forstår at finde de punkter der

trænger, og tager fat med indføling, så det kun går ondt, på den gode måde, og hendes B2B er uforlignelig og fræk. (Luksussen bliver mellem hende og mig)  ;)

Der er ingen berøringsangst .....og det glæder begge veje, så hendes "kvindelige" hofter, dejlige bagdel og smukke kurver kan nydes i

fulde drag. ;)  :)

Patty har ikke den store barm, men for mig opvejes det rigeligt af alt det andet hun har at byde på. Hun har et varmt og frækt glimt i de

brune øjne, og er ikke bange for øjenkontakt, og hendes store humor giver mange gode grin undervejs i behandlingen.

Vigtigt er også, at man på én gang bliver behandlet, så man får følelsen af at være noget helt specielt, men at Patty samtidig formår at holde en

passende professionel distance, så man alligevel ikke glemmer at man er en kunde.

 

 

Det så ud til, at stedet i Brylle skulle lukke når Suisi nu til sommer tager til Thailand igen, men Patty har heldigvis bekræftet, at hun overtager styringen, så stedet kan forsætte. Og med Pattys indstilling til kvalitet og service, er jeg sikker på, at jeg kommer på besøg mange gange endnu. :D  :D

 

( ja, ja, jeg ved godt at jeg vil blive beskyldt for reklame, ...men hvorfor ikke reklamere for et sted hvor man bliver godt behandlet, så andre også kan få en god nydelse ??) ;)

 

Hankat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Reklame er ikke altid en dårlig ting :)

 

De mange indlæg om pigerne i Brylle har da fået mig til at sætte et besøg der meget højt på listen :)

 

Hvis 90% af alle indlæg er positive er det nok svært at gå galt i byen der, ikke ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa :) .

 

Har også kommet der siden de startede  og har kun rosende ord om stedet og pigerne .

 

Så jeg kan kun sige at jeg er glad for at stedet fortsætter :P .

 

Er da også ved at planlægge en tur derhen i næste uge :D .

 

 

Så et kys til pigerne i Brylle .

 

 

 

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bravo bravo rent UG Patty er en sand massage Ninja der kan skubbe ømme og trætte muskler på plads

som få.

Team Brylle pigerne er dejlige naturlige og søde,

​smag og behag er selvfølgelig mangfoldig, :-D :-D

Et godt råd ring først bestil tid for ellers kommer man ikke til :-)

godt skrevet Hr renser....

mvh

Monaco

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Som det bemærkes,   .....vil det ikke kun være en god ide at ringe først.

 

MAN SKAL ringe først. :!:    ....eller SMS

 

Der er kun de piger der arbejder der, og der er ikke noget venterum.  ....Så ring og lav en aftale, og mød præcis op til aftalen, ....så får du den optimale oplevelse. :D

 

Og så lige et link til dem der skulle mangle:  http://www.suisi-massage.dk/

 

 

Hankat

Redigeret af Hankat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis man bare havde bil så man kunne besøge stedet.. Har kun prøvet yupin og hendes hjælper her i Middelfart

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis man bare havde bil så man kunne besøge stedet.. Har kun prøvet yupin og hendes hjælper her i Middelfart

 

 

Det vil naturligvis aldrig være så nemt som med bil, men der er busrute meget tæt på... f.eks. rute 268 og 152

 

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...