Hop til indhold
galten

Carmen eller Paulina i Århus

Recommended Posts

Besøgte dem i sidste uge i Aalborg - helt perfekt efter min mening. 1600,- for 30 min. med begge - inkl. CIF/CIM !

Facesitting af den ene imens den anden red bla.

9/10 overall oplevelse - søde polske tøser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder super Selected 9000. Dem er jeg da vist nød til at besøge? Er de i en diskret lejlighed i Århus og i hvilket område?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Galten, Jeg kender ikke til deres placering i Aarhus - kun fra Aalborg.
Jeg tror det er ganske diskret faktisk hvis jeg fornemmer hvordan de var... men det er selvfølgelig noget gætteri.

Men hop afsted - snup dem begge - det er en klasse oplevelse synes jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hejsa'

Så dem begge i århus i fredags.

Og ja. Det ligner ikke dem på billedener, men er så tæt på det kunne være. Paulina har lidt mindre bryster og caren har sorte hårrøder. Men da jeg så dem, så var jeg slet overhovedet ikke skuffet.

super søde at snakke med. Paulina er virklig god til engelsk, så ingen problemer med komunikationen. Jeg kunne ikke vælge, så det blev dem begge i 60 min.... desvære var lille storm ikke helt med på den. Så efter en del arbejde opgav vi anden gang. Fik en god massage og en hyggelig snak resten af tiden.

Stedet er ret diskret. Og med gratis parkering ved døren. Hvis der er ledigt, dog massere af muligheder lige omkring. Lidt uden for den indre ringvej.

9/10... fordi jeg ikke kunne få den op igen. Håber de er tilbage når kassen er fyldt op igen.

Redigeret af snestorm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har forsøgt at ringe til dem 2 gange og sendt den en SMS for flere dage siden. Jeg har ikke haft held med at få kontakt til dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bullermadsen

kan se de er i århus og kan se de skriver de kysser gør de også det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er et par dejlige piger. Det er dog ikke den på billederne men de er ganske indlevende. Jeg var sammen med dem begge. Frækt at få blow af 2 på engang. Og slikket løg. Det er dog Carmen der taler fint engelsk og ikke paulina der ikke kan et ord! Carmen er sød at snakke med. Så vælger man kun 1 pige vil jeg anbefale Carmen men vælger man begge så oversætter carmen ens ønsker for paulina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej linkene virker men der er ikke noget tlf. Nr. 

Kunne man få det så man kunne prøve om de er så søde som der bliver skrevet?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej linkene virker men der er ikke noget tlf. Nr. 

Kunne man få det så man kunne prøve om de er så søde som der bliver skrevet?

 

​Nej når de åbenbart ikke magter at betale deres annonce, så er det klart der ikke nogle kontaktoplysninger jo.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...